بازسازی Alone in the Dark را با ظاهر شخصیت های نسخه اصلی تجربه کنید


با خرید نسخه لوکس بازی Alone in the Dark، بازیکنان به سه بسته اضافی دسترسی پیدا می کنند.

THQ Nordic ماه آینده بازسازی بازی کلاسیک ترسناک بقا Alone in the Dark را منتشر خواهد کرد، اگرچه طراحی هنری و سبک زیبایی شناختی این بازی نسبت به نسخه اصلی تغییرات قابل توجهی داشته است، بسته توسعه جدیدی برای نسخه بازسازی شده به تازگی منتشر شده است. آشکار شد که فضای نوستالژیکی را به بازی تزریق می کند.

بسته الحاقی جدید بازی Alone in the Dark شامل فیلترهای تصویری مختلفی است که گزینه‌های سیاه و سفید را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهند تا حال و هوای مرموز آثار نوآر را القا کنند و گزینه‌ای از تصاویر هشت بیتی را القا کنند. با این حال، شاید عجیب ترین محتویات این بازی، افزونه Derceto 1992 Costume Pack باشد که مدل های شخصیت های نسخه اصلی بازی را به این بازسازی اضافه می کند. حالتی به نام Director's Commentary Mode نیز در بازی وجود دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن به پشت صحنه ساخت بازی خواهیم رفت.

دانلود ویدیو آپارات

بازی Alone in the Dark 1 آوریل 1403 (20 مارس 2024) برای سری Xbox این بازی برای Xbox Series S، PlayStation 5 و PC منتشر خواهد شد. قیمت نسخه لوکس 70 دلار است که به شما امکان دسترسی به هر سه بسته الحاقی بازی را می دهد اما اگر می خواهید بسته فیلتر Vintage Horror را جداگانه خریداری کنید. یا ایالت در حالت تفسیر کارگردان، می توانید هر کدام را با پنج دلار دریافت کنید. بسته لباس Derceto 1992 نیز 3 دلار قیمت دارد.

بخوانید  TMNT: مجموعه Cowabunga بیش از یک میلیون نسخه فروخته است
تحریریه مجله بازی یک گیمر