زمان عرضه کنسول بعدی ایکس باکس فاش شد


پس از گذشت سه سال از ورود کنسول های نسل نهم، اخیرا شایعاتی در مورد تاریخ عرضه احتمالی نسل جدید کنسول های ایکس باکس منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار بازی های رایانه ای، یکی از افشاگران صنعت بازی های رایانه ای نام برد کپلر که پیش از این اطلاعاتی در مورد محصولات AMD و همچنین مشخصات کنسول پلی استیشن 5 پرو به بیرون درز کرده بود، تاریخ انتشار احتمالی کنسول نسل دهم مایکروسافت را اعلام کرد. بر اساس گمانه زنی ها، به نظر می رسد که مایکروسافت برای ورود به نسل جدید و معرفی و عرضه سریعتر کنسول بعدی خود قصد دارد سنت شکنی کند. طبق اطلاعات موجود، ردموندی کنسول نسل بعدی خود را قبل از سال 2027-2028 عرضه خواهد کرد.

کپلر می گوید کنسول بعدی ایکس باکس ممکن است در سال 2026 عرضه شود. پیش از این در اواخر سال 2020 بود که با عرضه پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس، نسل نهم کنسول های خانگی به طور رسمی عرضه شد و مایکروسافت و سونی عمر نسل فعلی را هشت سال در نظر می گرفتند و نسل دهم کنسول ها را روانه بازار می کردند. در سال 2028

این سوال که آیا در کمتر از سه سال آینده کنسول نسل بعدی مایکروسافت را در قفسه‌های فروشگاه‌ها خواهیم دید یا خیر، در حال حاضر در هاله‌ای از عدم قطعیت پوشیده شده است. در ماه های آینده باید منتظر ماند و دید فیل اسپنسر و آیا تیم ایکس باکس اطلاعات جدیدی را در اختیار عموم قرار می دهد یا خیر؟ لطفا نظرات و پیش بینی های خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

بخوانید  پیش‌سفارش‌های نسخه فیزیکی High On Life و رمان‌های گرافیکی رسمی در آمازون به صورت زنده انجام می‌شود
تحریریه مجله بازی یک گیمر