بازیگر کهکشانی ممکن است در فیلم چهار شگفت انگیز شناخته شده باشد

استودیو مارول به دنبال استخدام این بازیگر برای نقش های اصلی دیگر است این فیلم Fantastic Four است و نام گزینه احتمالی نقش کهکشان منتشر شده است.

هفته گذشته استودیوی مارول رسماً بازیگران فیلم Fantastic Four را معرفی کرد فیلم Fantastic Four رونمایی شد. در حال حاضر در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیوناطلاعاتی از دیگر نقش های این فیلم منتشر شده است. جف اسنایدر، کارشناس داخلی مشهور فیلم در The Insider فاش کرد که Galactus نقش منفی اصلی در ریبوت Fantastic Four خواهد بود.

خاویر باردم، بازیگر برنده اسکار برای فیلم No Country for Old Men انتخاب اصلی مارول استودیوز برای نقش گالاکتوس در فیلم The Fantastic Four است که اسنایدر قبلا به عنوان یک گزینه از آن یاد کرده بود. برای نقش گذشته، حالا اگر مشکل جدیدی پیش نیاید، احتمالا این نقش را برعهده خواهد گرفت. همچنین مانند گالاکتوس، مارول استودیو به دنبال استخدام یک بازیگر مطرح دیگر برای ایفای نقش موج سوار نقره ای است. اما گالاکتوس تنها شرور فیلم The Fantastic Four نیست و Doctor Doom نیز در این فیلم حضور خواهد داشت.

Doctor Doom - Marvel - Marvel

با این حال، به گفته اسنایدر، بازیگر نقش دکتر دووم تا شروع فیلمبرداری انتخاب و استخدام نخواهد شد، اما مارول بررسی گزینه های این نقش را آغاز کرده و به بررسی گزینه های احتمالی ادامه می دهد. پدرو پاسکال در نقش رید ریچاردز با نام مستعار شگفت انگیز، ونسا کربی در نقش سو استورم با نام مستعار زن نامرئی، جوزف کوین در نقش جانی استورم و ابن ماس بکرک در نقش بن گریم با نام مستعار تینگ از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم چهار شگفت انگیز ایفای نقش کنند. نقش.

بخوانید  تاریخ انتشار Ark 2 به اواخر سال 2024 عقب افتاد

Fantastic Four در تاریخ 25 ژوئیه 2025 (3 اوت 1404) اکران سینماها خواهد شد. مت شچمن، کارگردان WandaVision، قرار است ریبوت Fantastic Four را بر اساس فیلمنامه ای از جاش فریدمن، نویسنده Avatar: The Way of Water کارگردانی کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر