بازگشت غافلگیرکننده دواین جانسون در فیلم سریع و خشمگین 10

پس از دواین جانسون و وین دیزل، اعلام شد که راک دیگر در فیلم های اصلی Fast and Furious حضور نخواهد داشت و او حتی درخواست دیزل برای بازگشت به Fast and Furious 10 را رد کرد. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، این بازیگر در آستانه بازگشت غافلگیرکننده به فرانچایز Fast and Furious است. بر اساس یک گزارش جدید، جانسون در فیلم Fast X حضور دارد و طرفداران باید منتظر حضور او پس از پایان فیلم باشند.

فیلم Fast X در تاریخ 19 می در سینماها اکران می شود. هنوز تاریخ اکران Fast and Furious 11 مشخص نشده است، اما لوئیس لتریر برای کارگردانی این فیلم اکشن بازخواهد گشت.

وین دیزل، میشل رودریگز، جوردانا بروستر، سونگ کانگ، تایریز گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون، جیسون موموآ، بری لارسون، دانیلا ملکیور، آلن ریچسون، اسکات ایستوود، ریتا مورنو و کاردی بیاز جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fast X حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. لوئیس لتریرکارگردان فیلم The Incredible Hulk and Now You See Me فیلم Fast and Furious 10 را بر اساس فیلمنامه ای از جاستین لین و دن مزیونویسنده کتاب خشم تایتان ها است.

اولین حضور دواین جانسون در سری سریع و خشمگین در فیلم Fast Five در سال 2011 بود که در آن نقش لوک هابز را بازی کرد که به دنبال دستگیری دام و تیمش بود. پس از محبوبیت شخصیت هابز، شاهد بازگشت این شخصیت به عنوان یکی از شخصیت های اصلی و اعضای تیم Doom در Fast & Furious 6، Furious 7 و The Fate of the Furious بودیم. او سپس در فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw، تنها فیلم اسپین آف از مجموعه Fast & Furious ظاهر شد.

بخوانید  اما استون در اولین تریلر فیلم Poor Things ساخته یورگوس لانتیموس زنده می شود

دواین جانسون، بازیگر نقش لوک هابز در Fast X، به سری Fast and Furious بازخواهد گشت تا با بازگشت خود طرفداران را شگفت زده کند.

دواین جانسون سوار بر موتور سیکلت در پوستر فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw

مشخص نیست که آیا این به معنای بازگشت The Rock در Fast and Furious 11 خواهد بود یا اینکه این ظاهر فقط یک تصویر کوتاه و کوتاه در مورد سرنوشت لوک هابز است. همچنین هنوز مشخص نیست که او اختلافات خود را با دیزل کنار گذاشته باشد اما حضور او در این صحنه را می توان پایان این مبارزه دانست. پیش از این، میدو واکر، دختر 24 ساله و تنها فرزند پل واکر، از حضور کوتاه خود در Fast X برای ادای احترام به پدرش خبر داده بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر