اما استون در اولین تریلر فیلم Poor Things ساخته یورگوس لانتیموس زنده می شود

در آخر اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر فیلم Poor Things منتشر شد. این فیلم آخرین فیلم است یورگوس لانتیموس، کارگردان یونانی فیلم هایی مانند The Lobster، The Killing of a Sacred Deer و The Favourite که اولین تریلرش Searchlight Pictures منتشر شد که در آن اما استون از مردگان بازگشته و اکنون در حال لذت بردن از زندگی جدیدی است. . در زیر می توانید اولین تریلر Poor Things را تماشا کنید:

فیلم بینوایان از 17 شهریور (17 شهریور) اکران می شود.

سرچ لایت پیکچرز اولین تریلر فیلم Poor Things به کارگردانی یورگوس لانتیموس و بازی اما استون و ویلم دفو را منتشر کرد.

مقاله مرتبط:

  • بهترین فیلم های اما استون از لالا لند تا بردمن

فیلم Poor Things در دوران ویکتوریا اتفاق می‌افتد و داستان عاشقانه‌ای از عشق، کشف و شجاعت علمی را در این دوران روایت می‌کند. این فیلم داستان باورنکردنی بل باکستر، زنی جوان را دنبال می کند که توسط دانشمندی عجیب اما منحصر به فرد به زندگی بازگردانده می شود. اما استون، ویلم دفو، مارک روفالو، رامی یوسف، مارگارت کوالی، جرد کارمایکل، کریستوفر ابوت، کاترین هانتر، سوزی بمبا و وین برت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Poor Things حضور دارند.

او مسئولیت نگارش فیلمنامه فیلم Poor Things را بر عهده دارد تونی مک نامارا او پیش از این فیلمنامه La Favorite را با همکاری لانتیموس نوشته بود. استون قبلا با لانتیموس در فیلم Sugli با لانتیموس کار کرده بود که برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار شد. علاوه بر این، اما استون، ویلم دفو و مارگارت کوالی در همکاری دیگری با لانتیموس در فیلم And که تاریخ اکران آن هنوز مشخص نشده است، بازی کردند.

بخوانید  1899 پس از یک فصل توسط نتفلیکس لغو شد

از یوتیوب تماشا کنید

ویلم دافو در فیلم Poor Things

تحریریه مجله بازی یک گیمر