مدیر عامل اکتیویژن بلیزارد می‌گوید که هوش مصنوعی تأثیر عمیقی بر بازی‌ها خواهد داشت و در اینجا چگونگی

کوتیک گفت: در طی 5 تا 7 سال آینده، هوش مصنوعی تأثیر “فوق العاده” بر بازی ها خواهد داشت. با این حال، او درباره تأثیر احتمالی تیم ها یا کارکنان صحبت نکرد. بسیاری تعجب می کنند که آیا ظهور هوش مصنوعی می تواند منجر به اخراج کارکنان شود.

کوتیک گفت: “این به ما امکان می دهد کارهایی را انجام دهیم که مدت طولانی قادر به انجام آن نبوده ایم.” به عنوان مثال، Kotick گفت که فناوری هوش مصنوعی می تواند “دیدگاه Kotick را برای اینکه یک بازی جدید Guitar Hero می تواند باشد” ارائه دهد. او جزئیاتی در مورد اینکه این بازی جدید قهرمان گیتار مبتنی بر هوش مصنوعی ممکن است شبیه به چه شکلی باشد ارائه نکرد، اما گفت: “ما هرگز به جایی نرفته‌ایم که هوش مصنوعی واقعیت عملی و کاربردی برای بازی‌ها داشته باشد.”

فکر می‌کنم یکی از چیزهایی که در سال گذشته پشت سر گذاشته‌ام، همان احساسی است که وقتی اولین مکینتاش را دیدم، در مورد تأثیری که هوش مصنوعی بر جامعه چه مثبت و چه منفی خواهد داشت، داشتم.

برای بازی ها، کوتیک گفت که هوش مصنوعی «تأثیر مثبت عمیقی» خواهد داشت.

Kotick تنها مدیر اجرایی بازی نیست که معتقد است هوش مصنوعی می تواند تأثیر زیادی بر صنعت بازی داشته باشد. اندرو ویلسون، مدیر عامل EA اخیراً با اشتیاق در مورد پتانسیل هوش مصنوعی برای ایفای نقش اصلی در دنیای بازی های ویدیویی در آینده صحبت کرد و در عین حال اذعان کرد که برخی از مشاغل ممکن است از بین بروند یا جابجا شوند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اکتیویژن بلیزارد در حال حاضر سعی دارد خود را به قیمت 68.7 میلیارد دلار به مایکروسافت بفروشد. سازمان رقابت و بازار بریتانیا اخیراً فروش را مسدود کرده است، اما اکتیویژن بلیزارد و مایکروسافت هر دو با کمک مشاور ملکه درخواست تجدیدنظر می دهند.

بابی کوتیک، مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد در مورد آینده هوش مصنوعی و تاثیر آن بر توسعه بازی در آینده اظهار نظر کرد. اخیراً در یک جلسه شرکت، کوتیک گفت که به آینده هوش مصنوعی اعتقاد دارد، در حالی که اشاره کرد که ممکن است همه اینها نور خورشید و رنگین کمان نباشد. او همچنین خاطرنشان کرد که سام آلتمن، بنیانگذار OpenAI را برای مدت طولانی می‌شناخت.

Kotick گفت: “اگر به بازی هایی مانند Call of Duty نگاه کنید، ما افرادی را داریم که کسری از آنچه را که می توانند بازی کنند بازی می کنند، زیرا تعداد زیادی از آن ها وجود دارد و یادگیری آن پیچیده است.”

شهر منکه ضبطی از اظهارات کوتیک را به دست آورد، گزارش داد که مدیر اجرایی گفته است که او اکنون احساسی مشابه در مورد هوش مصنوعی دارد که سال ها پیش اولین مکینتاش را دید. مدیر اجرایی گفت که او معتقد است که هوش مصنوعی این قدرت را دارد که “تاثیر قابل توجهی” بر جامعه به دو صورت مثبت و منفی داشته باشد.

بخوانید  5 بهترین بازی انحصاری ایکس باکس در سال 2022

مدیر اجرایی ادامه داد که هوش مصنوعی می‌تواند به درک و استفاده از برخی از بازی‌های درگیرکننده Activision، مانند Call of Duty، کمک کند.