این کنترلر ماژولار PS5 با کمترین قیمت خود به فروش می رسد

Victrix Pro BFG همه کاره ترین کنترلر موجود برای PS5 است. اگر می خواهید یک گیم پد حرفه ای با ویژگی های کامل را امتحان کنید، Pro BFG قطعا ارزش بررسی دارد. این مورد به ویژه در این هفته صادق است، زیرا Target Pro BFG را به قیمت 144 دلار (180 دلار) به عنوان بخشی از فروش هفته حلقه خرده فروش می فروشد. برای استفاده از این پیشنهاد، به سادگی یک حساب پاداش حلقه هدف رایگان ایجاد کنید. Pro BFG اتصال بی سیم و سیمی را روی PS5، PS4 و PC ارائه می دهد.

کنترلر PDP Victrix Pro BFG PS5
کنترلر PDP Victrix Pro BFG PS5

ادعای اصلی شهرت Pro BFG طراحی مدولار آن است، زیرا امکان پیکربندی سفارشی را فراهم می کند. دارای یک ماژول چپ برگشت پذیر، یک ماژول استاندارد سمت راست، یک ماژول پد جنگی شش دکمه، چهار چوب قابل تعویض، سه پد D مختلف و چهار درب برای انتخاب است. علاوه بر این، دارای ماشه های کلاچ با پنج توقف ماشه، حالت ماشه مو و چهار دکمه قابل تنظیم عقب است.

امکان بازی با چوب های تراز یا آفست یک ویژگی خوب است و تغییر ماژول ها فقط یک دقیقه طول می کشد. تمام قطعات یدکی قابل تعویض به طور منظم در کیف حمل سخت شامل Pro BFG ذخیره می شوند.

نسخه‌ای که به‌طور رسمی توسط سونی مجوز دارد، رنگ سفید مات را با خطوط بنفش پاستلی ترکیب می‌کند تا جلوه‌ای چشمگیر ایجاد کند. آزمایشات خود ما نشان داد که به لطف طراحی همه کاره آن، رقیب قدرتمندی برای PlayStation DualSense Edge یا کنترلر Xbox Elite Series 2 است.

استیون پتیت در Victrix Pro در GameSpot نوشت: “با ارگونومی عالی و تطبیق پذیری بی نظیر به لطف طراحی ماژولار، Victrix Pro BFG قطعا ارزش دیدن دارد اگر به دنبال یک کنترلر بازی رقابتی هستید یا به سادگی کنترلرهای Xbox را ترجیح می دهید.” بررسی BFG.

بخوانید  بازی جدید فعالیت های ماوراء الطبیعه که توسط سازندگان Mortuary Assistant معرفی شد

اگر به یک کنترلر Xbox یا PC نیاز دارید، باید معاملات Target را در مورد کنترلرهای بی سیم دارای مجوز رسمی نیز بررسی کنید. Target همچنین آنها را با قیمت با تخفیف قابل توجهی ارائه می دهد، که یکی از نمونه های قابل توجه آن، Dream Vapor Xbox Controller است که اگر عضو حلقه هدف هستید، فقط 42 دلار است. از طرف دیگر، می‌توانید یک کنترلر Xbox Elite Series 2 Core را با قیمت 93.59 دلار (140 دلار) یا Elite Series 2 استاندارد با قیمت 144 دلار بگیرید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر