یکی دیگر از بازی های Prince Of Persia دیگر در راه است ماه آینده

ظاهراً یک بازی شاهزاده ایرانی دیگر در سال جاری و اندکی پس از انتشار بازی Prince of Persia: The Lost Crown در ژانویه برنامه ریزی شده است.

بر اساس به روز رسانی از بازی های داخلی، بازی جدید Prince of Persia قرار است در تاریخ 10 آوریل رونمایی و در 14 می در Steam Early Access منتشر شود. این بازی جدید شاهزاده ایرانی یک عنوان سرکش خواهد بود که توسط استودیوی Dead Cells، Evil Empire، به مدت چهار سال ساخته شده است. سبک هنری ظاهراً از کمیک های فرانسوی-بلژیکی نیز الهام گرفته شده است.

تاریخ اعلام شده اعلام شده مربوط به ارائه Triple I Initiative است که در 10 آوریل پخش خواهد شد و Evil Empire تایید کرده است که پروژه های جدیدی را در طول آن اعلام خواهد کرد.

Evil Empire و Motion Twin در ماه فوریه اعلام کردند که پس از انتشار آپدیت «The End is Near» برای Dead Cells، بازی را ترک خواهند کرد.

یکی دیگر از بازی‌های این سری، بازسازی بازی Prince of Persia: Sands of Time، هنوز در حال توسعه است، اما چندین بار بدون تاریخ انتشار جدید به تعویق افتاده است.

در بررسی بازی Prince of Persia: The Lost Crown از GameSpot، گفتیم: “تقریباً همه بخش های Prince of Persia: The Lost Crown آنقدر خوب کار می کنند و بازی ها به قدری خوب در کنار هم قرار می گیرند که احساس می شود این سری جدید خود را پیدا کرده است. ژانر. دسته. “.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Bethesda از Obsidian Chest برای تولید اسپین آف The Elder Scrolls استفاده کرد