بازی جدید فعالیت های ماوراء الطبیعه که توسط سازندگان Mortuary Assistant معرفی شد

DreadXP و DarkStone Digital، تیم‌های پشتیبان موفقیت ویروسی The Mortuary Assistant، اعلام کرده‌اند که قصد دارند با استودیوی بازی سازی پارامونت برای انتشار یک بازی در دنیای Paranormal Activity همکاری کنند.

استودیو درباره پروژه جدید او گفت: «بازی ویدیویی DreadXP Paranormal Activity سبک فیلمبرداری انقلابی این فرنچایز را به روش‌های شگفت‌انگیز و جدیدی برای طرفداران ترسناک به ارمغان می‌آورد و آنها را در داستانی غوطه‌ور می‌کند که داستان و دنیای فیلم‌ها را گسترش می‌دهد.»

در حال پخش: فعالیت ماوراء الطبیعه: فیلم یافت شده – تیزر بازی آشکار

این بازی – که بر اساس تریلر به نظر می رسد به سادگی “Paranormal Activity” نامیده می شود – دارای “سیستم Haunt” است که استودیو می گوید “به طور پویا انواع و شدت ترس هایی که بازیکنان بر اساس اقدامات خود با آنها روبرو می شوند را تغییر می دهد”.

پاتریک اوالد، مدیرعامل اپیک پیکچرز و تهیه کننده DreadXP گفت: «ما از همکاری با استودیوی بازی سازی پارامونت هیجان زده هستیم و این فرصت را داریم که دنیای Paranormal Activity را برای گیمرهای سراسر جهان به ارمغان بیاوریم. «فیلم‌ها مملو از داستان‌های غنی و ترس‌های خلاقانه هستند و تحت رهبری کارگردان خلاق برایان کلارک، بازی ویدیویی Paranormal Activity DreadXP به این اصول اصلی احترام می‌گذارد و یکی از موفق‌ترین بازی‌های ما را به طرفداران ترسناک ارائه می‌دهد. وحشتناک‌ترین بازی تا به امروز.»

برایان کلارک، کارگردان و مدیر خلاق DreadXP، گفت: «موفقیت فرنچایز Paranormal Activity قدرت و گستردگی ژانر ترسناک را در بر می گیرد. «اگر فکر می‌کردید The Mortuary Assistant ترسناک است، ما از آنچه در حین توسعه عنوان یاد گرفته‌ایم استفاده می‌کنیم و آن را با یک سیستم ترسناک‌تر پاسخگوتر و وحشتناک‌تر بهبود می‌دهیم. شدید خواهد بود!

این بازی ترسناک به سبک فوتیج یافت شده در حال حاضر برای انتشار در سال 2026 برنامه ریزی شده است و به “پلتفرم های متعدد” عرضه خواهد شد، اگرچه هنوز نامی از این پلتفرم ها ارائه نشده است. چیلر ستون فقرات قبلی DreadXP، The Mortuary Assistant، برای رایانه های شخصی و نینتندو سوییچ در دسترس است، بنابراین ممکن است بازیکنان سوییچ با انتشار Paranormal Activity دچار ترس دیگری شوند. DreadXP می‌گوید جزئیات بیشتری را در مورد بازی «در تاریخ بعدی» اعلام خواهد کرد.

بخوانید  تاریخ اکران فیلم گلادیاتور ۲ به کارگردانی ریدلی اسکات اعلام شد

تحریریه مجله بازی یک گیمر