اکنون عضویت Costco با یک کارت هدیه 30 دلاری رایگان همراه است

افشاگری: معاملات GameSpot ویترین فروشگاه توسط یکی از شرکای وابسته GameSpot، StackCommerce اداره می شود. اگر مشکلی در سفارش خود دارید لطفا مخاطب StackCommerce.

مطمئن نیستید که یک Costco در نزدیکی شما وجود دارد؟ همه را کشف کنید مکان یاب برای دیدن همه مکان های Costco در سراسر کشور. و اگر در این نزدیکی هستید، حتما از این پیشنهاد عالی قبل از انقضای آن استفاده کنید.

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که در نزدیکی Costco زندگی می کنید، یک راه آسان برای صرفه جویی نه تنها در خرید مواد غذایی، بلکه در بازی های ویدیویی، لوازم الکترونیکی و سایر کالاهای خانگی نیز دارید. این خرده‌فروش انبوه اغلب تخفیف‌های مختص اعضا ارائه می‌دهد – و زمانی که کنسول‌های PS5 و Xbox Series X کمبود داشتند، Costco یکی از بهترین مکان‌ها برای جستجو بود. برای خرید بیشتر فروش‌ها باید عضو باشید، اما یک تبلیغ دائمی ارائه می‌شود کارت های هدیه 30 دلاری هنگام ثبت نام برای a اشتراک طلایی، زمان ایده آل برای پیوستن به ما است.

این تبلیغ Costco با چند اخطار همراه است. شما می خواهید چاپ بلند بلند را بخوانید، اما نکته اصلی این است فقط اعضای جدید واجد شرایط دریافت کارت هدیه رایگان هستند. اما اگر هرگز بخشی از خانواده Costco نبوده‌اید، به سختی می‌توانید زمان بهتری برای پیوستن پیدا کنید. اشتراک طلایی سالانه معمولاً 60 دلار هزینه دارد، اما با یک کارت هدیه دیجیتال 30 دلاری رایگان، اساساً این مبلغ را به 30 دلار کاهش می دهد.

فراتر از کاهش قیمت و فروش فقط برای اعضا، شما همچنین به پمپ بنزین های Costco، مرکز مسافرتی Costco برای تعطیلات با تخفیف، Costco Optical، Costco Pharmacy و چندین مزیت جانبی دیگر دسترسی خواهید داشت. و همانطور که در بالا ذکر شد، Costco اغلب قیمت بازی ها را تخفیف می دهد یا معاملات انحصاری برای فناوری های جدید و الکترونیک ارائه می دهد.

بخوانید  هنر بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon فاش شد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر