هنر بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon فاش شد

همچنین یکی از کاربران توییتر به نام Okami Games گفت این پیش نصب در نسخه 2.1.0.1 است، به این معنی که به زودی ممکن است شاهد معرفی جدیدی برای بازی باشیم که احتمالاً مربوط به رده سنی اخیر آن است. شایعات دیگر حاکی از آن است که بازی در اواخر سپتامبر و اوایل اکتبر منتشر خواهد شد. بنابراین، احتمالاً در هفته های آینده می توانیم منتظر اخبار جدیدی از بازی Armored Core 6 باشیم.

پس از انتشار Armored Core 6: Fires of Rubicon در کره جنوبی، آثار هنری این بازی به تازگی رونمایی شده است که نشان دهنده یک ربات نابود شده است. این تصویر ابتدا توسط یکی از کاربران Reddit به نام Eliwats17 از طریق قابلیت پیش نصب ایکس باکس پیدا شد، سپس سایر کاربران با استفاده از همین ویژگی نسخه با کیفیت بالاتری پیدا کردند که در زیر مشاهده می کنید:

اسکرین شات بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon از پیش نصب شده روی Xbox

آثار هنری Armored Core 6: Fires of Rubicon به بیرون درز کرد

البته ممکن است Bandai Namco و Studio From Software در حال برنامه ریزی برای معرفی رویداد بزرگی مانند Summer Game Fest باشند که در 18 ژوئن (8 ژوئن) برگزار می شود. بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و PC در دسترس خواهند بود.

یک اثر هنری جدید از Armored Core 6: Fires of Rubicon به تازگی فاش شده است که نشان می دهد اخبار بیشتری از بازی ممکن است نزدیک باشد.