تریلر فیلم The Final Showdown Between Adonis and Damian in the Creed III

دانلود فیلم آپارات

پوستر IMAX فیلم Creed III

میشل بی جردن در نقش آدونیس تسا تامپسون مانند بیانکا تیلور، فیلیسیا رشاد مانند مری آن کرید، هریس وود مثل تونی اورز، فلوریان مونته انو در نقش ویکتور دراگو و جاناتان میجرز آنها در نقش دامیان جزو بازیگران Creed III هستند. میشل بی در اولین تجربه کارگردانی خود، جردن قسمت سوم کرید را کارگردانی کرد. کینان کوگلر و زک بیلین فیلمنامه بر اساس داستان نوشته شده است رایان کوگلر نوشته شده بودند.

چارلز وینکر، ویلیام چارتوف و دیوید وینکر از Chartoff-Winkler Productions در ارتباط با Proximity Media. جاناتان گلیکمن، میشل بی جردن و رایان کوگلر تولید Creed 3 را بر عهده دارند آدام روزنبرگ، سو اوهانیان و زینزی کوگلر آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی عمل می کنند. این اولین اسپین آف Rocky بدون Rocky Balboa است. سیلوستر استالونه به حساب می آید.

خلاصه داستان کرید 3: آدونیس کرید پس از کسب شهرت در دنیای بوکس، هم در زندگی حرفه ای و هم در زندگی خانوادگی خود موفق شد. هنگامی که دوست دوران کودکی آدونیس و اعجوبه بوکس سابق، دامیان، پس از گذراندن دوران محکومیت طولانی مدت در زندان به خانه باز می گردد، برای اثبات خود وارد رینگ می شود. برخورد دوستان قدیمی فراتر از یک دعوا است. برای تسویه حساب، آدونیس باید آینده خود را برای مبارزه با دامیان به خطر بیندازد. مبارزی که مطلقاً چیزی برای از دست دادن ندارد.”

Metro Goldwyn Mayer تریلر جدیدی از Creed 3 منتشر کرده است تا آخرین رویارویی بین آدونیس و دامیان را نشان دهد.

بخوانید  ترس بیو بازیگر هیچ ایده ای از فیلم در مورد چیست، عملا هیچ وقت آماده سازی نداشت

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که Metro Goldwyn Mayer تریلر جدیدی از Creed III، سومین اسپین آف مجموعه Rocky، در جریان Super Bowl منتشر کرد. در این تریلر 50 ثانیه ای، آدونیس کرید برای مبارزه با دامیان در یک مسابقه بوکس بزرگ استادیوم آماده می شود. این فیلم درام به کارگردانی مایکل بی جردن انتشار آن برای 12 مارس 1401 (3 مارس 2023) برنامه ریزی شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر