شایعه: بازی بعدی استودیو تانگو یک RPG ژاپنی خواهد بود

به گفته یکی از افشاگران، پروژه جدید این استودیو Tango Gameworks در سبک JRPG خواهد بود.

تصویر زمینه بازی Hi-Fi Rush

زودتر سارا باند ایکس باکس تایید کرده است که این پلتفرم به میزبانی عناوین ژاپنی بیشتری ادامه خواهد داد تا در ژاپن رشد کند و یک بازی نقش آفرینی ژاپنی جدید از یک استودیوی سرشناس قطعا گام بزرگی برای دستیابی به آن خواهد بود. مایکروسافت با آثار JRPG غریبه نیست و در دوران Xbox 360، آثاری مانند Lost Odyssey و Blue Dragon با همکاری توسعه دهندگان ژاپنی این سبک ساخته شدند.

با وجود این تفاوت ها، استقبال از هر سه بازی خوب بوده و Hi-Fi Rush را می توان بهترین اثر آنها دانست. بنابراین تلاش استودیو تانگو در سبک نقش آفرینی ژاپنی عجیب نخواهد بود. مایکروسافت نیز در تلاش است تا با عرضه Xbox Series X Xbox Series S وارد بازار ژاپن شود، این پلتفرم مجدداً در ژاپن راه اندازی شده است.

اما اکنون افشاگر معروف eXtas1s ادعا کرده است که بازی بعدی Tango یک JRPG خواهد بود. این افشاگر تاریخ انتشار GoldenEye 007 را نیز فاش کرد. اگرچه سبک یک بازی نقش آفرینی ژاپنی با تانگو بسیار متفاوت است، اما این استودیو به کار در سبک های مختلف بازی عادت کرده است. آثاری مانند Hi-Fi Rush، Ghostwire: Tokyo و The Evil Within همگی بر اساس ژانرها و سبک‌های مختلف هستند.

Studio Tango Gameworks با انتشار بی نظیر Hi-Fi Rush یکی از بهترین آثار سال 2023 تاکنون صنعت بازی را شگفت زده کرده است. این بازی بدون بازاریابی خاصی منتشر شد و با ظاهر و گیم پلی خود به سرعت مورد توجه گیمرها قرار گرفت. از آن زمان تغییرات بزرگی در استودیو رخ داده است. اول از همه شینجی میکامیبنیانگذار تانگو در ماه فوریه استودیو را ترک کرد و سپس Ghostwire: Tokyo بر روی کنسول های ایکس باکس، ایکس باکس گیم پس و سرویس های پلی استیشن پلاس عرضه شد.

بخوانید  پشتیبانی بازی Metal: Hellsinger از مادها در به‌روزرسانی جدید

البته این پایان کار نیست و افشاگر گفت که تانگو پروژه دیگری بر اساس IP جدید در دست توسعه دارد. اما موارد بیشتری مشخص نیست. اگرچه داستان افشاگر خوب است، اما باید منتظر تایید رسمی باشیم. مایکروسافت در حال آماده سازی ویترین جدید خود در ماه ژوئن است و در صورت صحت این اطلاعات، شاید اولین اشاره رسمی به این پروژه در این رویداد انجام شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر