دومین رویداد زنده نتفلیکس به طرز وحشتناکی اشتباه شد – این چیزی است که اتفاق افتاد

این دومین رویداد پخش زنده نتفلیکس بود که بعد از Chris Rock: Selective Outrage در ماه مارس برگزار شد که بدون هیچ مشکلی انجام شد. بی میلی نتفلیکس برای ورود به عرصه استریم زنده به خوبی مستند شده است، که آن را از رقبایی که با پخش زنده موفق شده اند متمایز می کند. Amazon Prime و Apple TV+ از پخش زنده ورزشی استفاده کرده اند و با سازمان هایی مانند NFL و MLB همکاری می کنند تا بینندگان را جذب کنند. با این حال، نتفلیکس از محتوای زنده اجتناب کرد و هزینه های بالای مربوط به حقوق پخش را به عنوان عامل بازدارنده اصلی ذکر کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



ضرب الاجل اولین کسی بود که به‌هم ریختگی رخ داده در روز یکشنبه را گزارش کرد، زیرا به مشترکان این امکان داده شد که 10 دقیقه قبل از زمان شروع برنامه به اتاق انتظار بپیوندند، اما همچنان آنها را مجبور کرد یک ساعت بعد منتظر بمانند. نتفلیکس با اذعان به ناراحتی ایجاد شده برای بینندگان، بابت تأخیر عذرخواهی کرد. در این بیانیه آمده است: “خطاب به همه کسانی که دیر بیدار شدند، زود بیدار شدند، بعدازظهر یکشنبه خود را رها کردند… ما بسیار متاسفیم که عشق کور است Live Reunion آنطور که برنامه ریزی کرده بودیم پیش نرفت. اکنون در حال فیلمبرداری هستیم و خواهیم داشت. آن را در اسرع وقت در نتفلیکس. باز هم متشکرم و متاسفم.”

اعضای بازیگران فصل Love is Blind در سیاتل – همراه با تعداد بیشماری از طرفداران ناامید – برای رسیدگی به این تاخیر به رسانه های اجتماعی رفته اند. مارشال گلیز، یکی از بازیگران، عکسی از خود منتشر کرد شبکه ای از سیم ها را مطالعه کنید، به شوخی نشان می دهد که در تلاش برای رفع مشکلات فنی است. ونسا لاچی نیز برای مدت کوتاهی از صحنه فیلمبرداری در اینستاگرام لایو رفت. از هواداران برای صبرشان تشکر می کنم و پست را با عنوان “ظاهراً اینترنت را شکستیم!” او اضافه کرد: «سال 2023 است.»

بخوانید  سه گانه نادر راکی ​​نوارهای VHS با مبلغی دیوانه به حراج گذاشته شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر