احتمال تغییر نگرش مارول و کوین فایگه در استخدام کارگردانان فیلم های آینده MCU

اما سال گذشته، جاستین کرول از Deadline درباره کارگردان بعدی Fantastic Four گفت که فایگی پس از تجربه خوبش با سام ریمی، مرتباً فیلم را به کسی که به او اعتماد دارد واگذار کند. در نهایت، مت شاکمن وظیفه کارگردانی ریبوت چهار شگفت انگیز را بر عهده گرفت و در حالی که سابقه ریمی را نداشت، توسط Feige و Marvel به عنوان فردی قابل اعتماد توصیف شد.

او گفت که Feige می‌خواست افراد با سابقه و با تجربه بیشتری را به جای افراد با استعداد و کمتر شناخته شده جذب و استخدام کند. به نظر می‌رسد که استودیوی فیگ و مارول قصد دارند فیلم‌های آینده بیشتری را به کارگردان‌های سرشناس با سابقه‌ی موفق‌تر بدهند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و مشخص نیست که Feige به دنبال استخدام کدام گروه از فیلمسازان است.

کوین فایج در فرش قرمز بیوه سیاه مارول

طبق گزارش‌ها، استودیو مارول و کوین فایج در حال تغییر رویکرد خود برای استخدام کارگردانان و سایر تیم‌های خلاق برای فیلم‌های آینده هستند.

فاز چهارم دنیای سینمایی مارول فراز و نشیب های زیادی داشت و Eternals به اولین فیلم دنیای سینمایی مارول تبدیل شد که در وبسایت راتن تومیتوز Rotten Tomatoes نام داشت و واکنش ها نسبت به این سریال در سال گذشته چندان مثبت نبود. . همچنین فاز پنجم MCU با فیلم Ant-Man and The Wasp: Quantumania و سپس اخراج و خروج ویکتوریا آلونسو از مارول استودیو خیلی خوب شروع نشد. حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونامکان ایجاد تغییراتی در آثار آینده دنیای سینمایی مارول وجود دارد.

بخوانید  فیلم Insidious: Red Door کارگردان/ستاره پاتریک ویلسون می‌خواست با آسیب‌های سریال کنار بیاید.

در جریان قسمت اخیر پادکست The Hot Mic، جف اسنایدر، یکی از افراد شناخته شده سینما، گفت که در حالی که بازگشت باب ایگر به دیزنی باعث تغییراتی در برنامه های آینده این شرکت شده است، رئیس استودیو مارول، کوین فایج، نیز احتمالاً نگرش را تغییر خواهد داد و برنامه ها را ایجاد کنید او گفت که Feige ممکن است بیشتر به دنبال فیلمسازان تثبیت شده باشد تا کارگردانان و سازندگان جدید و با استعداد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر