۱ بازی بخرید، ۱ بازی انحصاری سوئیچ رایگان و سایر نسخه‌های جدید دریافت کنید

نقد کردن فروش ساده است. به سادگی کاتالوگ بازی های ارائه شده را بررسی کنید، اضافه کنید دو بازی در شرایط عالی به سبد خرید شما، و ارزان ترین آن به 0 دلار کاهش می یابد. نام های بزرگی در این تبلیغ وجود دارد، از جمله نسخه های نسبتاً اخیر مانند مسافر هشت پا 2 و Xenoblade Chronicles 3. این بازی از زمان عرضه با تخفیف های زیادی مواجه شده است و اکنون که می توانید به صورت رایگان یکی از آن ها را خریداری کنید، زمان بسیار خوبی برای بررسی آن ها است. Octopath Traveler 2 نیز 45 دلار تخفیف دارد که به خودی خود بسیار زیاد است.

بهترین راه برای استفاده از این فروش، خرید بازی هایی است که اغلب به فروش نمی رسند. همچنین می‌خواهید بازی‌های گران‌تر را انتخاب کنید، زیرا ارزان‌ترین بازی از این دو بدون در نظر گرفتن قیمت، 0 دلار تخفیف داده می‌شود. بنابراین اگر بازی های 40 دلاری و 20 دلاری را انتخاب کنید، تنها 20 دلار پس انداز خواهید کرد. اما اگر بازی های 60 و 50 دلاری را انتخاب کنید، 50 دلار پس انداز خواهید کرد.

حتما بررسی کنید کاتالوگ کامل، اما ما برخی از موارد مورد علاقه خود را در زیر برجسته کرده ایم.

کاتالوگ رایگان B1G1 در GameStop

در حالی که بازی‌های انحصاری Switch احتمالاً جذاب‌ترین بازی‌های موجود در فروش هستند، شما همچنین چند عنوان PS5 و Xbox Series X را خواهید یافت که بین Mario، Zelda، Pokemon و Fire Emblem ترکیب شده‌اند. این شامل نماد است رینگ الدن، تاکتیک خورشید نیمه شب مارول، و مثل اژدها: بودند.

بخوانید  آخر هفته چه فیلمی ببینیم؟ | از انیمه نائوشکا تا ویریدیانا

بازی‌های انحصاری سوییچ به‌طور بدنامی در برابر تخفیف مقاوم هستند، و دیدن بازی‌هایی که سال‌ها پیش عرضه شده هنوز با قیمت 60 دلار در فهرست‌بندی شده است، غیرعادی نیست. اما اگر به دنبال اضافه کردن چند بازی جدید به مجموعه خود بدون افزایش بودجه هستید، به سراغ آن بروید GameStop، که یک خرید شگفت‌آور خوب ارائه می‌دهد، یک معامله رایگان بر روی مجموعه‌ای از عناوین عالی دریافت کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.