پشتیبانی بازی Metal: Hellsinger از مادها در به‌روزرسانی جدید

استودیو آوت‌سایدرز برای نشان دادن نمونه‌ای از کارهایی که با این ابزار می‌توان انجام داد ویدیویی را منتشر کرد که در آن موسیقی هوی‌متال بازی با موسیقی جاز جایگزین شده است.

مدت‌زمان زیادی از عرضه‌ی بازی Metal: Hellsinger نمی‌گذرد و حالا با خبر شده‌ایم استودیو آوت‌سایدرز در آخرین به‌روزرسانی که منتشر کرده، پشتیبانی از مادها را به این بازی شوتر اول‌شخص ریتمیک افزوده است. علاقه‌مندان به توسعه‌ی ماد برای بازی‌ها حالا می‌توانند با استفاده از موتور میان‌افزار FMOD تغییراتی در موسیقی و سایر ویژگی‌های این بازی ایجاد کنند.

استودیو The Outsiders در جدیدترین به‌روزرسانی Metal: Hellsinger پشتیبانی از مادها را به این بازی افزوده است.

همان‌طور که در ویدیو مشاهده می‌کنید، گرچه موسیقی بازی عوض شده، اما هسته‌ی اصلی گیم‌پلی ثابت باقی مانده است. طرفدارها با این ابزار می‌توانند موسیقی مدنظر خود را وارد بازی کنند و بسته به ریتم و ملودی موسیقی انتخابی تجربه‌ای کاملا متفاوت را به وجود بیاورند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Metal: Hellsinger با قیمت‌های متفاوت ۳۰ دلار برای پی سی و ۴۰ دلار برای کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر شده است. اگر از مشترکین سرویس گیم پس هستید، می‌توانید این بازی را روی کامپیوتر و کنسول‌های ایکس باکس بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه دانلود کنید. همچنین برای تمامی پلتفرم‌ها یک دموی رایگان منتشر شده است که پیش از تهیه‌ی نسخه‌ی کامل بازی می‌توانید آن را تجربه کنید.



منبع

بخوانید  اولین تریلر فصل دوم انیمیشن What If مارول منتشر شد | اعلام تاریخ پخش