بازی سوم شخص Call Of Duty-Meets-Uncharted Vietnam هرگز پیشرفت چندانی نکرد

اما توسعه عنوان هرگز خیلی دور از دسترس نبود. رابینز گفت: صادقانه بگویم، ما تا این حد پیش نرفتیم و افزود که تیم هرگز پیش بینی نمی کرد که بازی چگونه خواهد بود. رابینز آن را به طور کلی به عنوان یک “آزمایش” توصیف کرد.

رابینز گفت: “ما یک نمونه اولیه ساختیم و یک نسخه نمایشی انجام دادیم. جالب بود. سرگرم کننده بود. فکر می کنم کسی باید روزی این بازی را بسازد.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Call of Duty: Advanced Warfare II اخیراً موضوع گمانه‌زنی‌ها بوده است، اما به نظر نمی‌رسد که طرفداران به این زودی‌ها دنباله آن را دریافت کنند. در سال 2023، اکتیویژن یک بازی جدید Call of Duty را در دنیای مدرن Warfare منتشر خواهد کرد که انتظار می‌رود Sledgehammer توسعه این عنوان را رهبری کند.

او در سال 2014 گفت: “در ذهن خود، می توانید فوراً یک سبک بازی Uncharted را تصور کنید، اما طبق سنت Call of Duty انجام شده است.” بازی آخرالزمان اکنون به شیوه ای تعاملی با ویتنام روبرو می شود.ما یک دمو 15 دقیقه ای داشتیم و لحظات بسیار خوبی داشتیم.

پیش از آن، مایکل کاندری، رئیس سابق Sledgehammer، گفته بود که این بازی که Fog of War نام دارد، قصد دارد یک بازی Call of Duty به سبک Apocalypse Now باشد.

سال‌ها پیش، Sledgehammer Games روی یک بازی سوم شخص Call of Duty کار می‌کرد که در طول جنگ ویتنام اتفاق می‌افتاد. اما هرگز این اتفاق نیفتاد. برت رابینز، توسعه‌دهنده‌ای که روی این بازی کار می‌کرد، در مصاحبه‌ای با MinnMax جزئیات جدیدی درباره این پروژه به اشتراک گذاشت و همچنین تأیید کرد که Sledgehammer واقعاً کار روی Call of Duty: Advanced Warfare 2 را قبل از تعویض دنده آغاز کرده است.

بخوانید  بازی‌های با بودجه‌ی کلان فرصت‌های هدر رفته هستند - Spot On

توسعه‌دهنده گفت که این بازی می‌توانست «سرسخت» باشد، و افزود که هدف آن «تجربه جنگ سوم شخص وحشیانه‌تر» است.

Call of Duty: Modern Warfare II در سال 2022 یک بازی پرفروش بود و رکوردی را برای این فرنچایز به ثبت رساند که به سال 2003 بازمی گردد. آپدیت اصلی بعدی بازی، فصل 3، در 12 آوریل منتشر می شود.

همچنین در این مصاحبه، رابینز تایید کرد که Sledgehammer نمونه های اولیه و احتمالاً حتی یک سطح دمو برای Call of Duty: Advanced Warfare II ساخته است، اما آن بازی نیز هرگز به نتیجه نرسید. رابینز گفت که استودیو در عوض بازی Call of Duty: WWII را ساخته است که “به نظر می رسد فرصت بهتری” برای تیم است.

طرفداران Call of Duty Fog of War را دریافت نکردند، اما Call of Duty: Black Ops Cold War 2020 از توسعه دهنده Treyarch دارای ماموریت های فلاش بک بود که در سال 1968 در طول جنگ ویتنام اتفاق می افتاد.

رابینز گفت که بازی سوم شخص اعلام نشده Call of Duty “تقریبا شبیه یک ایده Uncharted-meets-Call of Duty” بود. با این حال، بازی هرگز محقق نشد، زیرا Sledgehammer برای کمک به Infinity Ward در تکمیل Call of Duty: Modern Warfare III پس از تعمیرات اساسی Infinity Ward که شاهد اخراج باس‌های ارشد آن به اتهام نافرمانی بود، فراخوانده شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر