اولین گزیده از فصل سوم سریال What If? آغاز ماجراجویی سرباز زمستان


مارول اولین کلیپ فصل سوم سریال انیمیشن What If را در آستانه آخرین قسمت فصل دوم با طرفداران به اشتراک گذاشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که مارول قبل از پخش آخرین قسمت از فصل دوم از دیزنی پلاس، کلیپ جدیدی از فصل سوم سریال انیمیشن What If را به اشتراک گذاشته است. این ویدئو سرباز زمستانی و نگهبان سرخ را نشان می دهد که توسط پلیس تعقیب می شود. اولین کلیپ فصل سوم به شیمی بین این دو ابر سرباز قبل از ملاقات در فیلم Thunderbolts می پردازد.

دانلود ویدیو آپارات

برایان اندرو او سرپرست انیمیشن What If و آه تو. سی برادلی مانند نویسنده آن عمل می کند. در حالی که فصل اول وقایع Infinity Saga را پوشش می دهد، فصل دوم داستان ها و شخصیت های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول را معرفی می کند. در این مجموعه انیمیشنی «بیننده به ماجراجویی خود به عنوان یک راهنما در چند جهان بی نهایت ادامه می دهد و چهره های آشنا و کاملاً جدیدی را در دنیای سینمایی مارول معرفی می کند.

این سریال انیمیشن ناظر با دوبله جفری رایت همچنین معرفی کرد که راوی داستان کیست. هیلی آتول، کیت بلانشت، جان فاورو، الیزابت اولسن، جاش برولین، بندیکت کامبربچ، کت دنینگز، مایکل داگلاس، ادریس البه، کارن گیلان، ست گرین، فرانک گریلو، جف گلدبلوم، لارنس فیشبرن، کریس همزوورث و تام هیدلستون از دیگر صداپیشه های سریال؟…اگه چی؟ فصل دوم این انیمیشن در شبکه +Disney قابل مشاهده است.

بخوانید  پوسترهای جدید Fallout شخصیت های اصلی سریال را به نمایش می گذارند
تحریریه مجله بازی یک گیمر