فراری برای اکران در سینما در نظر گرفته نشده بود


ددلاین گزارش داد که بازیگر فراری آدام درایور در ابتدا برای Showtime برنامه ریزی شده بود.

آخرین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که فیلم فراری به کارگردانی مایکل مان در ابتدا برای اکران در سینما برنامه ریزی نشده بود. رسانه ددلاین گزارش داد که این فیلم زندگینامه ای با این بازیگر است آدام پیلوت در ابتدا قرار بود از شبکه Showtime پخش شود. با این حال، شرکت های تولید فیلم A24 و NEON رقابت حساسی را برای حقوق نمایش فیلم فراری آغاز کردند و در نهایت نئون با پیشنهاد 15 میلیون دلاری حق نمایش آن را به دست آورد.

در خلاصه فیلم فراری می خوانیم: «در تابستان 1957 انزو فراری او با شرایط بحرانی دست و پنجه نرم می کند. ورشکستگی کارخانه ای را که انزو و همسرش 10 سال پیش از ابتدا ساخته بودند، تهدید می کند. ازدواج پر سر و صدا آنها با مرگ پسرشان دینو تضعیف می شود. انزو سعی می کند پسرش را بیرون بیاورد لینا لاردی او را به عنوان پسر رسمی خود معرفی کند. اشتیاق زیاد انزو برای برنده شدن او را به مسابقات 1000 مایلی Mille Milia سوق می دهد.

آدام درایور در نقش انزو فراری پنه لوپه کروز نقش لورا فراری. شیلین وودلی نقش لینا لاردی گابریل لئون نقش آلفونسو د پورتاگو، سارا گدون نقش لیندا کریستین. جک اوکانل نقش پیتر کالینز و پاتریک دمپسی آنها در فیلم فراری نقش پیرو تاروفی را بازی کردند. مایکل مان به عنوان کارگردان و تروی کندی آنها به عنوان فیلمنامه نویس کار می کردند. این فیلم بر اساس کتابی نوشته انزو فراری: مرد، ماشین‌ها، مسابقه‌ها، ماشین ساخته شده است. بروک یتس انجام شده.

بخوانید  GTA V می تواند هشت بسته الحاقی داشته باشد
تحریریه مجله بازی یک گیمر