بهترین های 2023: رئیس نهایی Remnant 2 به بهترین شکل وحشیانه و ناراحت کننده است


Remnant 2 تعداد زیادی باس دارد. یک گرگ بیگانه فاسد وجود دارد که چشم های زیادی دارد و واقعاً از شما می خواهد که یک گوزن جادویی را بکشید. همچنین چیزی است که من فقط می توانم آن را به عنوان یک وحشت شبانه توصیف کنم که به گوشت اثیری تبدیل شده است، که از دیوارها بیرون می خزد و سعی می کند شما را بکشد در حالی که دریچه ای را از سینه خود باز می کند تا عنکبوت ها را به سمت شما تف کند. حتی یک بیگانه غول پیکر وجود دارد که خطوط بین واقعیت ها را محو می کند و سعی می کند شما را با استفاده از ترکیبی از سیاهچاله ها و پرتوهای لیزر بکشد تا از خانه خود در برابر افق رویداد محافظت کند.

توجه داشته باشید: اسپویلرهای Remnant 2 در راه است.

Remnant 2 تقریباً از هر لحاظ قابل تصور نسبت به بازی اول پیشرفت قابل توجهی دارد، اما طراحی رئیس یکی از بزرگترین نقاط قوت آن است. و در بین این باس ها، یکی که از نظر قدرت و طراحی به چشم می خورد، Annihilation است: رئیس نهایی بازی اصلی.

نابودی یک اژدهای ریشه بزرگ است. The Root نوعی ویروس است که به سایر موجودات زنده در جهان هایی که به آن حمله می کند نزدیک می شود و در این مرحله عملاً آنقدر فضا و زمان را خراب کرده است که فقط برای متوقف کردن آن باید همه چیز را از بین ببرید. Annihilation شکل نهایی The Root در Remnant 2 است و او علاوه بر اینکه یک موجود دراکونیک عظیم است، شمشیری به قدری بزرگ نیز دارد که حتی Sephiroth هم فکر می‌کند The Root دارد زیاده‌روی می‌کند.

بخوانید  ایسوس از Raikiri Pro، یک کنترلر Xbox با نمایشگر مینی OLED خود رونمایی کرد
شرحی ارائه نشده است

همانطور که از تاب خوردن شمشیرهای عظیم، پرتابه های عجیب و غریب و انفجار انرژی فاسد اجتناب می کنید، باید به این شخصیت ترسناک شلیک کنید و هر کاری می توانید انجام دهید تا نه تنها زنده بمانید، بلکه برای شکست دادن یک دشمن به ظاهر غیرممکن نیز انجام دهید. با این حال، شما قهرمان هستید، و این یک بازی ویدیویی است، بنابراین اگر به اندازه کافی به ساخت خود متعهد باشید، یا فقط به اندازه کافی مهارت داشته باشید، از Annihilation کنار می‌روید و سلامت او را به هیچ می‌رسانید.

این رئیس نهایی یک اکشن-RPG وحشیانه است، بنابراین طبیعتاً مرحله دیگری وجود دارد، و اینجاست که همه چیز واقعاً جالب می شود. Annihilation دست دراز می کند و شاخ هایش را می گیرد، سپس مانند یک کودک نوپا با کیسه چیپس سرش را جدا می کند و نشان می دهد که درون این جانور وحشتناک چیزی است که به نظر می رسد یک Dreamer است.

شرحی ارائه نشده است

در پایان Remnant اصلی با یک Dreamer مبارزه می کنید. آن‌ها انسان‌هایی هستند که با چیزی شبیه به یک هدست واقعیت مجازی، به عنوان پورتالی به دنیاهای دیگر برای The Root عمل می‌کنند و اساساً در وهله اول عامل کل آخرالزمان هستند. مناسب است که یکی در Annihilation وجود داشته باشد که چیزها را کنترل کند یا ناخواسته وحشت هایی را که آنها به بقیه وجود وارد می کنند را در خود جای دهد. با این حال، شما وقت ندارید به این فکر کنید که کدام یک از این موارد است، زیرا به تازگی وارد فاز دو شده اید.

بخوانید  سونی احتمالا یک استودیوی جدید با سازندگان سابق Kalaf Duty ایجاد کرده است

در این مرحله، عرصه به چیزی تبدیل می‌شود که به نظر می‌رسد یک بازی ویدئویی مدل‌سازی شده آنلاین باشد. رئیس اکنون در مقابل شما می نشیند که گویی در یک ماشین آرکید هستید و Dreamer تازه فاش شده سعی می کند با همان شمشیر بزرگ به شما ضربه بزند، اما همچنین توانایی احضار درختان را از روی زمین به دست آورده تا سعی کند به شما سیلی بزند. .

بنابراین شما باید از شمشیر، پرتابه های جدید و درختان طفره بروید تا در این بخش از مبارزه پیروز شوید. این یک انتقال بسیار جالب است، اما تنها آغاز مرحله دوم تاب برداشتن است. هنگامی که آسیب کافی وارد کردید، صفحه نمایش دچار مشکل می شود و مبارزه به مرحله اول باز می گردد.

شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است

شما یک بار دیگر باید با Annihilation که پرتابه‌های خانگی را ایجاد می‌کند، روبرو شوید و سعی کنید با شمشیر عظیم او ناپدید شوید و مبارزه دوباره به مرحله دوم باز می‌گردد. از آنجا، شما هیچ راهی برای دانستن زمان تغییر مبارزه ندارید و هر بار که تغییر می کند، رئیس حمله ای را که می خواست در مرحله دیگر به شما ضربه بزند، از سر می گیرد.

نتیجه هرج و مرج خالص است. در حالی که پیگیری این که هر مرحله با کدام حمله سعی دارد شما را تا سر حد مرگ شکست دهد، خوب است، اما همه چیز آنقدر سریع پیش می رود که اکثر مردم کاری جز طفره رفتن از آنچه در مقابلشان است نمی توانند انجام دهند. این یک مبارزه شدید و عمیقا استرس زا است که شما را به طور مکرر می کشد.

بخوانید  Test du casque PlayStation VR 2 Réalité virtuelle sur PS5

به دلیل آسیبی که این باس می تواند وارد کند، بعید است در چند تلاش اول خود حتی فاز دوم را ببینید، و این تنها در هنگام بازی انفرادی در کمترین میزان دشواری است. اگر در یکی از سطوح سختی سخت تر یا با دوستان بازی می کنید، باس HP بیشتری دارد و می تواند آسیب بیشتری وارد کند.

شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است

شما نه تنها باید زمان بندی های مختلف رئیس را یاد بگیرید، بلکه به آرامی شروع به جذب زمان های عجیبی می کنید که حرکت از یک فاز به فاز دیگر می تواند ارائه دهد. با توجه به زمان کافی، به آنجا خواهید رسید، و سخت است که این رئیس را چیزی جز یکی از جالب ترین لحظات بازی در سال 2023 در نظر بگیرید.

حتی ممکن است یکی از بهترین باس های نهایی در بازی های ویدیویی در سال های اخیر باشد. علاوه بر کال بک به بازی اول، مبارزه بسیار به چه چیزی اشاره دارد میتوانست ادامه بازی و آنچه که داستان Remnant می تواند تبدیل شود، مانند اینکه چگونه به شدت به شما اشاره می کند که در یک شبیه سازی درون بازی هستید. مهمتر از همه، این فقط یک مبارزه بسیار بصری و مکانیکی رضایت بخش است.

دشواری خرد کردن، استعداد بصری و عامل شگفت‌انگیز در Annihilation ترکیب می‌شوند، یک اژدهای درختی عظیم با یک یارو کوچک در یک هدست واقعیت مجازی که قبل از اینکه با واقعیت درگیر شود، سرش را پاره می‌کند. این یک ترکیب بسیار سخت برای نفرت است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر