سونی احتمالا یک استودیوی جدید با سازندگان سابق Kalaf Duty ایجاد کرده است


مشخص شد که سونی با تعدادی از اعضای سابق Deviation Games همکاری کرده است. ایجاد یک استودیوی داخلی جدید.

در سال 2020، استودیو Deviation Games، استودیویی متشکل از چند توسعه‌دهنده سابق سری Call of Duty، توسط جیسون بلوندل، تهیه‌کننده و کارگردان سابق TriArc Studios و دیوید آنتونی تأسیس شد. اعضای این استودیو سال هاست که با اکتیویژن بلیزارد کار می کنند اما پس از چند سال تصمیم گرفتند تیم خود را تشکیل دهند و روی بازی خود کار کنند، علاوه بر این، اعلام شد که استودیوی Deviation Games با سونی برای توسعه یک بازی انحصاری همکاری کرده است. برای ساخت اولین پروژه خود برای کنسول پلی استیشن 5 کار کند.

پس از اعلام همکاری شرکت Deviation Games و سونی، خبری از این پروژه نبود تا اینکه اعلام شد جیسون بلوندل و تعدادی دیگر از اعضای استودیو این تیم را ترک کرده اند. به نظر می رسد که بلاندل و همکارانش اکنون در یک استودیوی جدید متعلق به سونی کار می کنند.

همکاری بازی‌های انحرافی با سونی پلی‌استیشن

به گفته یکی از کاربران شبکه اجتماعی به نام Zuby_Tech و طبق اطلاعات موجود در نمایه LinkedIn یک استودیوی سابق Deviation Games فرد تامپسون به عنوان طراح اصلی، آدام روجاس به عنوان کارگردان انیمیشن، پت دوایر به عنوان تهیه کننده اجرایی، کریستن سایچ به عنوان انیماتور اصلی و JC Farmer به عنوان طراح بر روی یک پروژه مشترک جدید اعلام نشده با Sony Interactive Entertainment کار می کنند.

Zuby_Tech ادعا کرد که توسعه دهندگان بازی با Jason Blundell در یک استودیوی جدید که توسط سونی تأسیس شده بود کار می کردند. با توجه به سابقه این سازندگان در توسعه بازی‌های Call of Duty، می‌توان انتظار داشت این استودیو تازه تاسیس که هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، روی یک شخصیت شوتر کار کند. البته این اطلاعات نه توسط یک منبع رسمی تایید و نه تکذیب شده و اکنون در حد یک شایعه است.

بخوانید  بسته الحاقی جدید Persona 3 Reload معرفی شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر