اولین تریلر خرس کوکائینی خرس کک شده را در یک داد و بیداد نشان می دهد

داستان واقعی شامل یک خرس کوچکتر و خونریزی کمتر است. با توجه مجله نیویورک تایمزیک خرس سیاه 175 پوندی در نزدیکی مرز تنسی و گرجستان پس از مصرف بیش از 70 پوند کوکائین که توسط یک فروشنده مواد مخدر محلی از هواپیما انداخته شده بود، جسد پیدا شد. در فیلم، خرس بسیار بزرگتر است و نه تنها کوکائین بیشتری، بلکه گوشت انسان را نیز شکار می کند.

این فیلم همچنین مارگو مارتیندیل و ری لیوتا را در یکی از آخرین نقش های سینمایی قبل از مرگش در ماه مه امسال بازی می کنند. این فیلم به کارگردانی الیزابت بنکس و تهیه کنندگی کارگردانان برنده اسکار فیل لرد و کریستوفر میلر ساخته شده است.

یونیورسال اولین تریلر فیلم خرس کوکائین را منتشر کرده است و این یک تریلر است. این فیلم از داستان واقعی خرسی که کوکائین خورده در سال 1985 الهام گرفته شده است، اما به نظر یک کمدی کامل است.

داستان افسران پلیس، جنایتکاران، گردشگران و نوجوانان در جنگل های جورجیا را دنبال می کند که با یک خرس 500 پوندی روبرو می شوند که مقدار زیادی کوکائین خورده و اکنون در حال فرار است. اینم تریلر:

در این فیلم کری راسل (آمریکایی ها)، اوشی جکسون جونیور (مستقیم خارج از کامپتون)، کریستین کانوری-جنیگز (دندان شیرین)، آلدن ارنریچ (انفرادی: داستانی از جنگ ستارگان)، جسی تایلر فرگوسن (خانواده مدرن) بازی می کنند. ، پرینس بروکلین (پروژه فلوریدا)، آیسیا ویتلاک جونیور (BlacKkKlansman)، کریستوفر هیوجو (بازی تاج و تخت)، هانا هوکسترا (فرشتگان چارلی) و آرون هالیدی (اشیاء تیز).

بخوانید  پاداش سه ماهه Playstation Plus Premium در چالش جدید Sackboy: A Big Adventure

Cocaine Bear در تاریخ 24 فوریه 2023 در سینماها اکران خواهد شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.