اولین اکشن فیگور لوگان پل WWE برای Mattel کار آسانی نبود


زمانی که لوگان پل در سال 2021 اولین بازی خود را در دبلیو دبلیو دبلیو ای انجام داد، زمان زیادی بود که او به شکلی که اکثر سوپراستارهای دبلیو دبلیو ای هستند جاودانه شود: با شخصیت متل خودش. هیچ چیز به سادگی فیگورهای اصلی این شرکت یا حتی ورود به خط اسباب بازی های قدیمی Elite نیست. پل از بالا شروع می‌کند، و WWE و Mattel یک فیگور Ultimate Collection را ایجاد می‌کنند – دقیق‌ترین و مفصل‌ترین خط اسباب‌بازی WWE. با این حال، رسیدن به یک محصول نهایی کار آسانی نبود.

Paul’s Ultimate دومین موردی است که Mattel از طریق وب سایت Mattel Creations خود به عنوان یک کالای پیش فروش انحصاری ارائه می کند. اولین، Ultimate Cody Rhodes بر اساس بازگشت او به رسلمنیا در سال 2022، تابستان امسال وارد بازار خواهد شد. با این حال، حتی اگر زمانی که عرضه شود در فروشگاه ها در دسترس نخواهد بود، غول اسباب بازی تمام راه های خود را برای اطمینان از اینکه Ultimate مطابق با نام خود است، انجام داده است. و جایی که همه چیز با عکس های زیادی از پل شروع می شود.

در حال پخش: تریلر گیم پلی بازی WWE 2K23

تیم طراحی از چیزی که آنها آن را استودیوی مجازی سه بعدی نامیدند استفاده کردند، یک پلت فرم اسکن قابل حمل که قادر به گرفتن 64 عکس به طور همزمان است. این به آن‌ها این توانایی را می‌دهد که از هر زاویه‌ای از حالت چهره عکس بگیرند و تیم ابتدا پل را به مقر خود آورد تا اسکن شود. طبق گفته Mattel، یک جلسه اسکن می تواند تا چند ساعت طول بکشد، زیرا از سوپراستارها خواسته می شود تا تعدادی واکنش صورت را نشان دهند. برخی از آنها بدون استفاده می مانند، در حالی که برخی دیگر روی سر اسباب بازی های همراه با فیگورها قرار می گیرند.

شرحی ارائه نشده است

آلبوم عکس

این به سادگی عکس گرفتن نیست، زیرا طراحان Mattel باید عکس ها را به صورت یک تصویر سه بعدی تکی ارائه دهند. این یک فرآیند آسان نیست و قدرت محاسباتی زیادی را می طلبد. با این حال، نتایج نهایی، شرکت را با یک رندر سه بعدی کامل از سر استعداد، از هر زاویه ای قابل مشاهده می کند. هنگامی که این کار و فرآیند طراحی بدن و لباس کامل شد، کار به چاپگر سه بعدی می رسد.

Mattel در کارگاه خود در جنوب کالیفرنیا مجموعه ای چشمگیر از پرینترهای سه بعدی دارد که همه آنها برای چاپ چیزهای مختلف استفاده می شوند. در حالی که ممکن است به دلیل محبوبیت پرینت سه بعدی تجاری و مصرف کننده، فناوری جدیدی به نظر برسد، Mattel در واقع بیش از 30 سال است که از این فرآیند به روشی استفاده می کند. او استفاده از اولین چاپگر سه بعدی خود را در سال 1991 آغاز کرد.

بخوانید  رویداد Diablo 4 Midwinter Blight Holiday از بازیکنان می خواهد که با Sanctuary Krampus مبارزه کنند.

اوه، مطمئنا، روند در حال حاضر کمی پیچیده تر است. ابتدا، Mattel اولین نمونه های اولیه را در یک چاپگر سه بعدی PolyJet ایجاد می کند. طبق گفته Mattel، چاپ یک عدد در دستگاه می تواند بیش از 10 ساعت طول بکشد زیرا آنچه چاپ می شود در واقع لایه های پلاستیکی فوق العاده نازکی است. چاپگرهای دیگری برای عناصر لاستیکی و همچنین یک دستگاه بسیار بزرگتر وجود دارد که برای چاپ نمونه های اولیه برای مواردی مانند قطعات صحنه و حلقه استفاده می شود.

شرحی ارائه نشده است

آلبوم عکس

در طول تور ماتل، تعدادی از نمونه های اولیه Logan Paul را در اندازه های مختلف دیدیم که در ادامه می توانید مشاهده کنید. این به شرکت اجازه می‌دهد نه تنها اطمینان حاصل کند که تمام جزئیات را هنگام مشاهده نسخه‌های بزرگ‌تر در اختیار دارد، بلکه به حفظ خطوط مختلف WWE در مقیاس با یکدیگر کمک می‌کند. به هر حال، لوگان پل از ری میستریو بلندتر است، اما چقدر بلندتر است و چه چیزی معادل اندازه اکشن فیگور است؟

در طول فرآیند، طراحان نمونه‌های اولیه را بررسی می‌کنند و بر اساس ظاهر و احساس واقعی آن‌ها، تغییراتی در طرح ایجاد می‌کنند. آن‌ها حتی می‌توانند انواع مختلف لاستیک و پلاستیک را برای نمونه‌های اولیه آزمایش کنند تا زمانی که آنچه را که کاملاً کار می‌کند، بیابند.

در حالی که این فرآیند بسیار پیچیده به نظر می‌رسد و در واقع زمان می‌برد تا نمونه اولیه به پایان برسد تا به اکشن فیگور نهایی تبدیل شود، در مقایسه با قبل از انجام پرینت سه بعدی چیزی نیست. انقلابی در صنعت ایجاد کرد.

بخوانید  نکات جالب از انیمیشن Super Mario and Brothers (2023).

اکنون، به لطف فرآیند پرینت سه بعدی، اصلاح یک طرح می تواند کمتر از 10 دقیقه طول بکشد. در مقایسه، قبل از چاپ سه‌بعدی، زمانی که نمونه‌های اولیه همه با دست مجسمه‌سازی می‌شدند، حتی یک تغییر کوچک می‌تواند طراح را ملزم کند که مجسمه‌سازی خود را از ابتدا شروع کند و زمان زیادی را هدر دهد.

شرحی ارائه نشده است

همانطور که وجود دارد، رقم Logan Paul Ultimate Collection Mattel در سه ماهه سوم سال جاری پیش بینی می شود. بدون فناوری اسکن و پرینت سه بعدی که اکنون این خطوط اکشن فیگور را تقویت می کند، مشخص نیست که در غیر این صورت، چنین اسباب بازی دقیق چقدر طول می کشد – یا چه نوع تأثیری بر سایر Ultimates، Basics و Elites WWE و Mattel برای انتشار خواهند داشت. امسال.

بنابراین در حالی که فرآیند ایجاد اکشن فیگور می‌تواند فرآیند بسیار پیچیده‌تری باشد، بحث در مورد نتایج کار دشواری است. Mattel در حال ایجاد دقیق ترین و واقعی ترین فیگورهای WWE است و این فناوری تنها در سال های آینده بهبود خواهد یافت.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر