آماده سازی بسته الدن رینگ یک سال طول کشید

البته این گزارش هنوز تایید نشده است و همچنان باید منتظر انتشار اطلاعات موثق استودیو FromSoftware یا شرکت Bandai Namco باشیم. بازی Elden Ring در حال حاضر بر روی پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه شده است.ایکس باکس سری اس و رایانه های شخصی را می توان تجربه کرد.

امسال استودیوی FromSoftware کارهای زیادی برای انجام دارد، از جمله ساخت بازی اکشن Armored Core 6: Fires of Rubicon; کتابی که 3 شهریور (25 مرداد) منتشر می شود. این استودیو همچنین در حال کار بر روی اولین بسته الحاقی پولی Elden Ring، Shadow of the Erdtree است که در ماه فوریه معرفی شد و هنوز اطلاعات زیادی در مورد آن وجود ندارد.

با این حال، ظاهرا توسعه این بسته اضافی از مدت ها قبل آغاز شده است. همانطور که توسط یوتیوبر Ziostorm گزارش شده است، کنت (کین یو) چان، طراح اصلی Elden Ring و تهیه کننده/همکار کارگردان Armored Core 6، “پروژه نامعلوم” را در بخش تجربه کاری پروفایل لینکدین خود به Elden Ring: Shadow of the Erdtree تغییر داد. بنابراین ظاهراً این بسته الحاقی از آوریل 2022 در حال توسعه بوده است.

اولین بسته الحاقی پولی برای بازی RPG Elden Ring جهان باز شبیه به Souls ظاهراً بیش از یک سال است که در حال توسعه است.

در واقع، کار بر روی DLC ظاهراً حدود دو ماه پس از انتشار بازی Elden Ring آغاز شد. با این حال، بسته الحاقی Shadow of the Earthtree پیش از تولید احتمالاً قبل از آن قفل شده بود. در حالی که این اطلاعات به هیچ وجه انتشار اولین بسته الحاقی پولی Elden Ring را در آینده نزدیک تضمین نمی کند، ظاهراً طرفداران باید منتظر انتشار آن پس از Armored Core 6 باشند. بنابراین، بازیکنان احتمالاً در پایان می توانند این بسته اضافی را تجربه کنند. امسال یا ابتدای سال 2024

بخوانید  هدایایی برای عاشقان لگو: روز ولنتاین 2024