نکات جالب از انیمیشن Super Mario and Brothers (2023).

پرنسس هلو در انیمیشن ماریو نقش محوری تری نسبت به بازی ها دارد. این باعث می شود ماریو قوی تر و آماده تر برای نجات برادرش از چنگال Bowser باشد. به گفته تیم کارگردان، آنها از شخصیت هلو در بازی دنیای 3 بعدی ماریو الهام گرفتند و برای شخصیت او در انیمیشن هزینه کردند. هاوارث توضیحات زیر را ارائه کرد:

“داستان معمول ماریو که شاهزاده هلو را نجات می دهد برای این انیمیشن بسیار ساده و ساده است. در بازی دنیای سه بعدی، Pitch پادشاه سرزمینی پر از قورباغه های بی خانمان است. باید قوی باشد تا به بسیاری از افراد نیازمند کمک کند.” ایده این بود که او را به فردی تبدیل کنیم که ماریو را برای یک نبرد ذهنی بزرگ آماده می کند.”

“انتخاب کریس برای ما بسیار منطقی و موجه بود. او توانایی بازی در نقش یک قهرمان کارگر مهربان را دارد. او بهترین انتخاب برای ماریویی است که در این انیمیشن به تصویر کشیده ایم.”

تصویری از ماریو در انیمیشن Super Mario

زمانی که نام جک بلک برای این نقش به میان آمد، فکر می‌کردم که این یک ایده عالی است. ویژگی‌های Bowser مترادف با چیزهایی مانند شاخص‌های با موضوع موسیقی راک، زنجیر و دروازه‌های آهنی می‌شود، و حتی قلعه‌اش شبیه چیزی است که در پوستر آلبوم فلزی می‌بینید. که ارتباط بنیادی زیادی بین شخصیت Bowser و Jack Black وجود دارد. کاری که بلک در اجرای خود به طور تحسین برانگیزی انجام می دهد این است که می تواند در کسری از ثانیه اجراهای بسیار متنوع و شاید بی ربط مانند ترسناک، بسیار خنده دار و حتی آسیب پذیر را اجرا کند.

“ما به طور خاص روی این کار کار کردیم تا ماریو کمی لهجه بروکلینی داشته باشد.”

جک بلک، صدای بوسر در انیمیشن ماریو

در مورد حالت داستان سرایی، ظاهرا تیم سازنده اثر، پیشروی بازیکنان در طول گیم پلی سری ماریو را در قالب نوع خاصی از داستان گویی ترجمه کرده است. هاوارث آن را اینگونه توضیح می دهد:

جهان ها و محصولات بسیار فریبنده بازی های ویدیویی اخیرا توجه تعداد زیادی از فیلمسازان را به خود جلب کرده است. علیرغم تولیداتی مانند سری The Last of Us، سری انیمیشن های Cyberpunk، سری انیمیشن های Nier Automata و موارد دیگر، حداقل نسبت به قبل نسبت به آینده فیلم ها/انیمیشن های بازی های ویدیویی بدبین هستیم. البته انیمیشن های بازی های ویدیویی بسیار بهتر از همتایان زنده خود هستند. انیمیشن Super Mario Bros را می توان یکی از آن اقتباس های مهمی دانست که ماه آینده یکی از نمادهای دنیای بازی یعنی ماریو را روی پرده بزرگ نمایش می دهد. به همین دلیل و با هدف نگارش مقاله ای جدید در این زمینه در مجله توتال فیلم، تصمیم گرفتیم ضمن ترجمه مقاله مورد بحث، تمامی اطلاعات موجود در مورد انیمیشن Super Mario Bros را در این مقاله گردآوری کنیم.

بخوانید  مکس اولین نگاه به اسپین آف پنگوئن محور The Batman, It Prequel را نشان می دهد

تمام اهداف و تلاش‌های ما، چه در داستان‌گویی و چه در جلوه‌های بصری، بر خلق اثری متمرکز شده است که کاملاً وفادار و منعکس‌کننده عناصر سری ماریو باشد.» شرکت نینتندو در تمام مراحل با ما همراه بوده است. مراحل این فرآیند.

یکی از مسائلی که دو کارگردان فیلم در ارائه مناسب به آن توجه زیادی داشتند، استفاده بیش از حد از لهجه محله بروکلین نیویورک در ارائه دیالوگ است. مایکل جلنیک در مورد این مشکل می گوید:

«اقتباس‌های بازی‌های ویدیویی» را می‌توان یکی از اصطلاحات ممنوعه در دانشنامه دنیای بازی در نظر گرفت. در طول 20 سال گذشته (و چند سال دیگر)، اقتباس‌های فیلم عجیب و غریب زیادی از بازی‌ها وجود داشته است که به محض خبر یک اقتباس جدید از بازی‌های ویدیویی مجموعه‌ای از خاطرات PTSD از فیلم‌های بازی ویدیویی هچل هفتی که دیده‌ایم در ذهنمان موج می‌زند. . اکنون، به لطف محصولات نسبتاً خوش‌ساخت و باکیفیت مانند سری Arcane که در سال‌های اخیر تولید و منتشر شده‌اند، دیگر مانند گذشته به دنبال فیلم‌ها و انیمیشن‌های بازی‌های ویدیویی نیستیم.

“زمانی که سری ماریو را تجربه می کنید، بازی تا زمانی ادامه می یابد که دیگر آن را تجربه نکنید. ما تجربه بازیکن را به عنوان نوعی داستان سرایی به انیمیشن ماریو به این آثار منتقل کردیم.”

سورپرایز ماریو در انیمیشن The Super Mario Bros.  فیلم سینما

انیمیشن Super Mario قرار است در تاریخ 18 آوریل اکران شود. آیا فکر می کنید ماریو تبدیل به یکی از اقتباس های باکیفیت بازی های ویدئویی می شود که اخیرا تولید و توزیع شده است و خاطرات آن فیلم قدیمی را که همه را شاکی کرده بود فراموش می کند یا نه؟ نظری برای یک گیمر بنویسید.

بخوانید  Cassette Beasts به‌روزرسانی چند نفره و نسخه موبایل را دریافت می‌کند

ماریو و لوئیجی در انیمیشن Super Mario

همانطور که از نام این انیمیشن (برادران سوپر ماریو) پیداست، این داستان تنها مربوط به ماریو نیست و برادرش لوئیجی نیز یکی از قسمت های مهم داستان است. در واقع برخلاف بازی های ماریو که ماریو برای نجات پرنسس هلو با شخصیت هایی مانند Bowser مبارزه می کرد، حالا در این انیمیشن شاهد ماجراجویی خطرناک ماریو هستیم تا برادرش لوئیجی را از دست Bowser و دوستانش مردان نجات دهد. هاورث در این زمینه توضیح می دهد:

با وجود دهه‌ها نوآوری در ایجاد مکانیک‌های سرگرم‌کننده و ماجراجویی برای بازیکنان، سری ماریو یادآور فیلمی است که بازیکنان هرگز نمی‌خواهند به خاطر بسپارند. اثری که به عنوان یکی از نمادهای شکست در خلق اقتباس از بازی های ویدئویی به سینما تداعی می شود. شرکت نینتندو و استودیوی انیمیشن Illumination قصد دارند با انیمیشن Super Mario تمام این خاطرات بد را فراموش کنند. مایکل جلنیک (مایکل جلنیک) و هارون هاوارث (آرون هوارت) با داستان ساخت انیمیشن Teen Titans Go! حالا آنها انیمیشن ماریو را رهبری می کنند. هاوارث درباره حمایت نینتندو در طول تولید انیمیشن ماریو می گوید:

تصویری از پرنسس هلو در انیمیشن Super Mario

به لطف همکاری نینتندو و استودیو ایلومینیشن، ماریو و دوستانش این فرصت را دارند که یک بار برای همیشه در صفحه نمایش بزرگ بدرخشند.

سری بازی های ماریو از آن دست آثاری است که حتی افرادی که با بازی های ویدیویی آشنایی ندارند حداقل یک بار نام آن را شنیده یا تجربه کرده اند. بازی‌های ماریو همان‌قدر که با هر قسمت جدید، عناصر فرآیند (گیم‌پلی) و مکانیزم‌های آن را سرگرم‌کننده‌تر می‌کردند، وارد متن داستان نمی‌شدند و صرفاً بهانه‌ای برای پرش‌های پشت سر هم و یک سرگرمی فراهم می‌کردند. تجربه بازی از سری ماریو با خطوط داستانی بسیار ساده. به همین دلیل برای افرادی که منتظر دیدن انیمیشن سوپر ماریو هستند، ممکن است این سوال پیش بیاید که در انیمیشن مورد نظر چه داستانی روایت می شود; آرون هاوارث می گوید:

بخوانید  فقط همین امروز یک SSD 1 ترابایتی برای پلی استیشن 5 دریافت کنید

کریس پرت، بازیگر و صداپیشه ماریو در انیمیشن Mario

داستان انیمیشن تقریباً یک داستان اصلی است. داستانی که شروع ماجراهای ماریو را به ما می گوید. داستانی که می گوید چگونه ماریو به سوپر ماریو محبوب ما تبدیل می شود. در این داستان ماریو و لوئیجی دو لوله کش معروف هستند که به کارگران یقه آبی معروف هستند. ، که با خانواده خود از ایتالیا به آمریکا (منطقه بروکلین) مهاجرت می کنند، اما ناگهان خود را در امپراتوری قارچ می بینند.

“در بازی‌ها، ماریو باید پرنسس هلو را نجات می‌داد و حالا نوبت اوست که برادرش لوئیجی را نجات دهد. برای انجام این کار، او باید سفری حماسی را آغاز کند. ناگهان لوئیجی که شخصیتی نسبتاً خجالتی و محتاط است، می‌یابد. خودش را در بدترین وضعیت ممکن، جایی که باید در زیر شکنجه ها و مجازات های عجیب بوسر زنده بمانید.

تصویری از ماریو در انیمیشن Super Mario

بدون شک یکی از نقاط عطف این انیمیشن انتخاب کریس پرت برای ایفای نقش ماریو است. خبری که با واکنش گسترده طرفداران این سریال مواجه شده است. اگرچه تیزرهای اولیه فیلم جزئیات زیادی را در مورد بازی پرت در نقش ماریو منعکس نمی کرد، به محض اینکه سوال انتخاب پرت برای بازی در نقش مذکور علنی شد، طرفداران نسبت به آن بسیار بدبین شدند. هاوارث در این باره می گوید:

نمی توانید این واقعیت را کتمان کنید که انیمیشن ماریو از نظر بازیگری واقعاً جالب است. دیدن نام جک بلک به عنوان Bowser برای درک این موضوع کافی است. بلک با انرژی و کاریزمای منحصر به فرد خود احتمالاً نمایشی دیدنی را برای طرفداران ماریو به نمایش گذاشت. هاورث در این باره می گوید: