فصل بعدی Destiny 2 تغییرات بیشتری در رتبه نگهبان خواهد داشت

Guardian Ranks یکی از جذاب ترین موارد اضافه شده به Destiny 2 از زمان شروع دوره Lightfall آن است، زیرا این سیستم جدید به عنوان یک راهنما عمل می کند تا به سایر بازیکنان ایده ای از تجربه شما در فعالیت های مختلف ارائه دهد. اکنون که به مدت یک ماه به صورت زنده منتشر شده است – و تغییرات متعددی را پشت سر گذاشته است – Bungie در حال بررسی این است که چگونه رتبه‌های نگهبان را در کوتاه‌مدت و بلندمدت ارتقا دهد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

برای تمدید رتبه خود، باید روی تکمیل دسته های آبی در پیشرفت رتبه نگهبان تمرکز کنید، زیرا دسته ها بازنشانی نمی شوند. رتبه هایی که تمدید نمی کنید در پایان یک فصل منقضی می شوند. تعداد تقدیرنامه ها نیز تا حدی در هر فصل بازنشانی می شود، اما امتیاز و توزیع تقدیر شما در هر فصل پیگیری می شود.

سایر تغییرات برنامه ریزی شده برای Season of the Deep شامل نقش جدید Exotic Engram Decoder برای Master Rahool در برج، مدهای ساخت جدید برای آسان تر کردن فعال کردن هزینه های زرهی، و تغییرات در Seasonal Artifact برای کمک به بازپرداخت مزایای فردی است.

با وجود حجم قابل توجهی از داده‌ها در حال حاضر، واضح است که برخی از اهداف خود را از دست داده‌ایم و باید براساس بازخورد سازنده به‌روزرسانی‌هایی انجام دهیم.» Bungie در به روز رسانی توضیح داد. «در حالی که اولین دسته از Guardian Ranks ثابت کرد که راهنمای ارزشمندی برای New Lights است، ما می‌خواهیم سیستم را بهبود بخشیم. همه بازیکنان.”

بخوانید  PSA: اسپویلرهای ولورین مارول پس از هک Insomniac پخش شدند

در فصل 21 یک صفحه نمایش جدید به صفحه سفر اضافه می شود که تاریخچه فصلی اخیر شما را نشان می دهد که شامل رتبه های نگهبان، امتیاز تقدیر، تفکیک تقدیر، چالش های فصلی و امتیاز پیروزی فصلی است.

Guardian Ranks هر فصل بازنشانی می‌شود، اما Bungie قصد دارد تجدید آنها را به تجربه‌ای سریع‌تر تبدیل کند. از نظر زیبایی، فصل جدید بالاترین رتبه شما را که در فصل قبل کسب کرده اید را به همه بازیکنان نشان می دهد و اگر رتبه بالاتری نسبت به فصل گذشته کسب کنید، این عدد جدید شما نمایش داده می شود.

فصل 21 صفحه نمایش رتبه های نگهبان به روز شد
فصل 21 صفحه نمایش رتبه های نگهبان به روز شد