انتشار تریلر انتشار بسته الحاقی Burning Shores بازی Horizon Forbidden West

بسته الحاقی بازی Burning Shores Horizon Forbidden West در تاریخ 19 آوریل (30 آوریل) برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

همانطور که در بالا مشاهده کردید، در این ویدئو تقریبا دو دقیقه ای، الوی، قهرمان این سریال، به سمت خرابه های لس آنجلس، نیمه غوطه ور در آب و در نزدیکی مناطق فعال آتشفشانی واقع شده است. شایان ذکر است ظهور یک تهدید رایانه ای جدید است. الوی به همراه قبیله کوئن و یک همراه جدید به نام ریکا سعی می کنند او را متوقف کنند. تصاویر و جزئیات بصری در این ویدیو بسیار چشم نواز است.

پاییز گذشته در مراسم در مراسم The Game Awards 200 بود که سونی از تریلر بسته الحاقی Horizon Forbidden West به نام Burning Shores رونمایی کرد. این بسته الحاقی محتوای داستانی جدید و همچنین محیط های جدیدی را به Horizon Forbidden West اضافه می کند.

استودیو اخیرا بازی Gorilla Games تریلری از بسته الحاقی Burning Shores بازی Horizon Forbidden West منتشر کرده است.

نظرت چیه عزیزم؟ بازی اصلی رو انجام دادی؟ نظرات و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در حال حاضر افزونه Burning Shores با قیمت 19.99 دلار در دسترس است و کاربران می توانند آن را خریداری کنند. در جدیدترین اخبار دنیای بازی، به تازگی تریلر انتشار بسته الحاقی بازی Horizon Forbidden West Burning Shores منتشر شده است. در زیر می توانید آن تریلر را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

از طرفی تریلر مورد بحث نگاهی به شخصیت ریکا دارد که در طول داستان این پکیج در کنار قهرمان بازی به سفر و مبارزه می پردازد. ما همچنین در حال بررسی مکان های مختلف در نقشه جدید و همچنین پیمایش Waterwing هستیم.

بخوانید  پابلو اسکوبار کیست | از افسانه ها تا شباهت اکبر مجلل در یاغی
تحریریه مجله بازی یک گیمر