رابط کاربری جدید Xbox Home بیش از حد “بهم ریخته” بود، بنابراین مایکروسافت در حال ایجاد تغییرات است

مایکروسافت طی سال‌ها داشبورد ایکس‌باکس را با ویژگی‌ها و عملکردهای جدید و همچنین تغییرات طراحی به‌روزرسانی کرده است. برای مایکروسافت این یک روش استاندارد است که ویژگی‌های جدید را قبل از انتشار گسترده با اعضای برنامه Xbox Insider آزمایش کند. زمانی که مایکروسافت آماده نمایش آن باشد، دیدن رابط کاربری Home جدید بر اساس بازخورد، جالب خواهد بود.

مایکروسافت صفحه اصلی جدید Xbox را در اواخر سال 2022 برای افرادی که در برنامه آزمایش Xbox Insiders شرکت می‌کردند، عرضه کرد. این افراد اکنون شاهد بازگشت سیستم خود از نسخه “تجربی” به نسخه استاندارد خواهند بود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

مایکروسافت به دنبال بازخوردها و انتقادهای آزمایش کنندگان اولیه، از تغییرات در آخرین به روز رسانی صفحه اصلی Xbox عقب نشینی می کند. در یک پست وبلاگ، مایکروسافت گفت که بازخوردهایی شنیده است که بالای صفحه اصلی جدید طراحی شده “فضای کافی” برای بازیکنان برای دیدن پس زمینه خود باقی نمی گذارد. نه تنها این، بلکه مایکروسافت گفت که طرفداران به شرکت اطلاع می دهند که به روز رسانی باعث شده است که صفحه اصلی “درهم و برهم” به نظر برسد.

رابط کاربری جدید Xbox Home باید در سال 2023 در دسترس همه باشد.

مایکروسافت گفت: “از همه بازخوردهایی که به اشتراک گذاشتید متشکریم. این بخش کلیدی از فرآیند ما است و تیم ما سخت کار می کند تا آن را بخشی از تجربه کرده و شما را از آن استفاده کنید.” “ما هیجان زده هستیم که به زودی جزئیات بیشتری را با شما به اشتراک بگذاریم!”

بخوانید  روز مبارزه به کارگردانی جک هیوستون

لبه به اولین نسخه “تجربی” رابط کاربری خانگی تازه شده دسترسی پیدا کرد و متوجه شد که صفحه اصلی را انجام می دهد. اساساً شبیه یک تبلیغ غول پیکر Xbox Game Pass است. شما می توانید UI در عمل را در ویدیوی بالا مشاهده کنید.

برای رسیدگی به این مشکل، مایکروسافت اعلام کرد که در حال کار بر روی تغییراتی است تا «تعادل تجربه، دسترسی، عملکرد و نیازهای» گیمرها را انجام دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر