انتشار اولین تیزر و جزئیات بازی ابرقهرمانی امی هنیگ

نظر شما درباره‌ی این اخبار چیست؟ آن را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.



منبع

دانلود ویدئو از آپارات

همان‌طور که شایعه‌های منتشرشده در هفته‌ی گذشته اشاره کرده بودند، بازی جدید استودیوی Skydance New Media یک اثر ابرقهرمانی مارولی با حضور کاپیتان آمریکا و بلک پنتر است. این استودیو به‌تازگی یک تیزر از بازی جدید خود را در رویداد دیزنی و مارول گیمز به نمایش گذاشت، اما تیم سازنده اعلام نام رسمی، تاریخ انتشار و گیم‌پلی آن را به تاریخ دیگری موکول کرد.

در ادامه نیز جف کیلی در توییتر جزئیات جدیدی از داستان این بازی را فاش کرد. به‌گفته‌ی کیلی، داستان بازی جدید امی هنیگ در طول جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد که در آن شاهد کاپیتان آمریکای جوان و Azzuri، پدر بزرگ T’Challa، هستیم که نقش پلنگ سیاه آن دوره را بر عهده داشته است. علاوه‌بر این دو ابرقهرمان، دو پروتاگونیست دیگر نیز در داستان حضور دارند. یکی از این شخصیت‌های قابل بازی گابریل جونز، یک سرباز عادی و عضو Howling Commandos است و دیگری Nanali، رهبر شبکه‌ی جاسوسی واکاندا خواهد بود. هر کدام از این چهار پروتاگونیست قرار است در بخش‌هایی از داستان نقش خود را ایفا کنند. همچنین این بازی قرار است اولین پروژه‌ی AAA استودیوی اسکای‌دنس باشد که استعداد و ابتکار آن‌ها را در بازی‌سازی نشان خواهد داد.

این اثر ابرقهرمانی مارولی تنها بازی در حال توسعه‌ی تیم امی هنیگ نیست. خالق آنچارتد و تیمش در حال حاضر با همکاری شرکت لوکاس‌فیلم روی ساخت یک بازی اکشن و ماجراجویی با داستان غنی و سینمایی در دنیای جنگ ستارگان کار می‌کنند. همچنین برخی شایعه‌ها به احیای پروژه‌ی Ragtag توسط اسکای‌دنس اشاره دارند. هنیگ قبل از لغو این پروژه در استودیوی ویسرال گیمز روی ساخت آن کار کرده است.

بخوانید  کارمندان سابق نینتندو پیش‌بینی می‌کنند که Switch 2 چه زمانی معرفی می‌شود و چه خواهد بود

استودیوی اسکای‌دنس اولین تیزر و جزئیات مربوط‌به بازی ابرقهرمانی امی هنیگ با محوریت کاپیتان آمریکا و بلک پنتر را منتشر کرد.