تاریخ انتشار Uncharted: Legacy of Thieves Collection برای کامپیوتر مشخص شد

ژانویه سال جاری میلادی بود که بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection برای کاربران پلی استیشن 5 در دسترس قرار گرفت و اعلام شده بود که بازی برای پی سی هم عرضه می‌شود، اما تاریخ انتشار آن را نمی‌دانستیم. پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره کاربران کامپیوتر می‌توانند در آینده نه‌چندان دور، کالکشن ناتی‌داگ از مجموعه آنچارتد را تجربه کنند.

نکته جالب این است که بازیکنان با پیش‌خرید Uncharted: Legacy of Thieves Collection، یک گلایدر بازی فورتنایت را کسب خواهند کرد که در شکل و شمایل هواپیما کاراکتر سالی است. البته که وجود این مورد آن‌چنان عجیب نیست، زیرا درگذشته اسکین کاراکتر نیتن دریک با ظاهر وی در فیلم و بازی آنچارتد، در دسترس کاربران فورتنایت قرار گرفته بود.

بااین‌تفاسیر، هنوز خبر تاریخ انتشار بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection توسط سونی اعلام نشده است و به‌طور دقیق مشخص نشده که حتما کاربران در ۲۷ مهر ماه Uncharted: Legacy of Thieves Collection را تجربه خواهند کرد. باید منتظر بماند و ببینیم که بالاخره کاربران کامپیوتر دقیقا چه زمانی موفق به تجربه Uncharted: Legacy of Thieves Collection خواهند شد. نظر شما کاربران یک گیمر دراین‌باره چیست؟



منبع Nibel به‌تازگی در حساب کاربری توییتر خود تصویری را از توضیحات بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection در فروشگاه اپیک گیمز منتشر کرده بود. باتوجه‌به توضیحات صفحه ذکرشده، Uncharted: Legacy of Thieves Collection در تاریخ ۲۷ مهر ماه (۱۹ اکتبر) برای پلتفرم پی سی عرضه می‌شود. البته که مدتی بعد توضیحات مربوط‌به تاریخ انتشار بازی از صفحه آن در فروشگاه اپیک گیمز حذف شد.

بخوانید  مایک فلانگان، خالق پرکار ترسناک نتفلیکس، برای یک قرارداد جدید در آمازون می رود
باتوجه به توضیحات صفحه Uncharted: Legacy of Thieves Collection در فروشگاه اپیک گیمز، کاربرهای پی سی در تاریخ ۲۷ مهر ماه می‌توانند این کالکشن را تجربه کنند.