کارمندان سابق نینتندو پیش‌بینی می‌کنند که Switch 2 چه زمانی معرفی می‌شود و چه خواهد بود



کارمندان سابق نینتندو، کیت الیس و کریستا یانگ، نظرات خود را در مورد کنسول بعدی نینتندو ارائه کردند، از جمله پیش‌بینی در مورد زمان معرفی و اینکه چه سیستمی ممکن است باشد.

الیس و یانگ در ویدئویی که پیش‌بینی‌های خود در سال 2024 را تشریح می‌کرد، توافق کردند که جانشین سوییچ در نیمه اول سال 2024 معرفی شود. یانگ معتقد است که در سه ماهه اول، که از ژانویه تا مارس سال جاری ادامه دارد، اعلام خواهد شد.

یانگ گفت که زمان اعلام می‌تواند مربوط به سال مالی بعدی نینتندو باشد که از اول آوریل 2024 آغاز می‌شود. «بر اساس مدل‌های سخت‌افزاری گذشته، به نظر می‌رسد که می‌خواهید یک اعلامیه رسمی قبل از پایان سال منتشر کنید. یانگ گفت، بنابراین می توانید در کنار سهامداران خود بسیار قوی بمانید.

الیس به نوبه خود گفت که معتقد است مدیریت نینتندو اکنون بیشتر به سهامداران خود اهمیت می دهد، از جمله اینکه آنها چه فکر می کنند و چه احساسی دارند. او گفت که این یک تغییر محسوس نسبت به گذشته است.

کنسول بعدی کی عرضه می شود؟ یانگ گفت که فکر می‌کند در ماه ژوئن یا ژوئیه با افزایش بازاریابی در ماه‌های آوریل تا مه، فاش می‌شود. او پیش‌بینی می‌کند که سهام جانشین سوییچ در زمان عرضه محدود می‌شود، اما او انتظار دارد که این مشکلات قبل از فصل خرید تعطیلات حل شود. الیس گفت که او به طور کلی با افکار یانگ در مورد زمان عرضه کنسول موافق است و گفت که فکر می کند تا اول سپتامبر عرضه شود.

بخوانید  نقد فیلم بیچارگان (Poor Things) | اما استون در کمدی جنجالی خالق خرچنگ

در مورد اینکه جانشین سوییچ چه چیزی می تواند باشد و چه پیشرفت هایی نسبت به سوییچ فعلی ارائه خواهد کرد، الیس گفت که فکر می کند این کنسول بیشتر شبیه انتقال از DS به 3DS خواهد بود. یانگ گفت که فکر می‌کند این کنسول از نظر شکل شبیه به سوییچ است «اما با قدرت بیشتر». یانگ و الیس توافق کردند که این کنسول یک دستگاه قابل حمل باشد که می تواند مانند سوئیچ فعلی به تلویزیون متصل شود.

یانگ و الیس همچنین توافق کردند که کنسول بعدی نینتندو از سازگاری به عقب پشتیبانی کند. الیس افزود که او معتقد است دو مدل از کنسول جدید وجود خواهد داشت: یکی از سازگاری دیجیتال به عقب از طریق خرید آنلاین پشتیبانی می کند. او پیش‌بینی کرد که در مرحله بعد، یک نسخه «بالا» از این کنسول دارای یک اسلات فیزیکی برای بازی‌هایی است که فقط روی کنسول جدیدتر کار می‌کنند.

الیس گفت که نینتندو آگاه است که محصولات خود را برای عموم مردم جذاب کند و ارائه یک نسخه پایین تر با هزینه کمتر می تواند راهی برای نینتندو برای انجام این کار باشد. یانگ با این پیش‌بینی مخالف است، اما پیش‌بینی می‌کند که SKU‌های متعددی وجود نخواهد داشت، زیرا معتقد است نینتندو از ارائه گزینه‌های بیش از حدی که می‌تواند برند و پیام را گیج کند، می‌ترسد.

از نظر قیمت، یانگ گفت کنسول بعدی نینتندو احتمالا با قیمت 400 دلار عرضه خواهد شد.

در مورد بازی، یکی از پیش بینی های انجام شده در ویدیوی یانگ و الیس این است که Mario Kart 9 یک عنوان کلیدی برای کنسول بعدی نینتندو خواهد بود. البته این بازی معرفی نشده است، اما نینتندو ساخت یک بازی Mario Kart دیگر در مورد مطمئن ترین شرط بندی است که هر کسی می تواند با توجه به موفقیت عظیم Mario Kart 8 Deluxe انجام دهد.

بخوانید  نتفلیکس تولید دو سریال اسپین آف Witcher را محدود کرده است

علاوه بر این، در مورد سخت افزار آینده نینتندو، یک تحلیلگر بازی های ویدیویی اخیراً پیش بینی کرد که Switch 2 قیمتی معادل 400 دلار دارد و بازی ها را با قیمت 70 دلار ارائه می دهد.

در ماه جولای، گزارش شد که کیت‌های توسعه‌دهنده Switch 2 از قبل در دسترس توسعه‌دهندگان قرار گرفته است و عرضه آن در سال 2024 در نظر گرفته شده است. Digital Foundry همچنین بررسی کرد که قطعات داخلی سوییچ 2 چه چیزی می تواند ارائه دهد و یک رایانه شخصی ساخت که بتواند به این قدرت نزدیک شود. آنها دریافتند که Switch 2 ممکن است بتواند Death Stranding را با کیفیت 1080p با سرعت 35 فریم در ثانیه اجرا کند.

نینتندو هنوز به طور رسمی جانشین سوییچ را معرفی نکرده است. با این حال، داگ بوسر، رئیس نینتندو آمریکا، گفت که هدف از یک سیستم جدید “غافلگیر کردن و خوشحال کردن” خواهد بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر