ارائه سریال برلین اسپین آف سریال Money Heist


برلین مجموعه جدیدی از سرویس پخش نتفلیکس است. این سریال همانطور که از نامش پیداست حول محور شخصیت برلین از دنیای Money Heist می چرخد. (سرقت پول) در حال اجراست.

سال 2017 بود که یک سریال اسپانیایی که داستان سرقت بزرگی به نام Money Heist یا La casa de papel را روایت می‌کرد، ناگهان در سراسر جهان منفجر شد و هر کجا که می‌رفتید نام یا موسیقی آن را می‌شنیدید. با گذشت زمان و هر چه جلوتر رفتیم، محبوبیت و شهرت این سریال بیشتر و بیشتر شد. این مجموعه دزدی، جنایت و درام که در سال 2021 به پایان رسید، جوایز متعددی را از آن خود کرد و بسیار محبوب شد. سریال Money Heist آنقدر در بین بینندگان محبوب شد که سرویس پخش نتفلیکس یک مستند پشت صحنه ساخت و حتی یک بازسازی کره ای با عنوان Money Heist: Korea – Joint Economic Area ساخت.

در پایان نوامبر 2021، چند روز قبل از نیمه دوم فصل آخر The Money Heist، نتفلیکس قصد خود را برای ساخت یک اسپین آف اعلام کرد. همانطور که می دانید، شخصیت های زیادی در سریال اصلی وجود داشتند که می شد یک اسپین آف جالب از آنها ساخت. اما جذابیت متفاوت شخصیت «برلینری» را نمی توان نادیده گرفت. بنابراین نتفلیکس انتخاب درستی انجام داد و داستان خود را برلین متمرکز کرد. سازندگان قصد داشتند سریال برلین را با لحن سبک‌تری نسبت به سریال اصلی بسازند. آن هم بعد از پروژه های دیگری که قبل از آن داشتند. بنابراین تصمیم گرفتند لحن سرگرم کننده ای به داستان اضافه کنند، بازیگران بیشتری را استخدام کنند و از لوکیشن های مختلف استفاده کنند.

پدرو آلونسو در سریال برلین

داستان این سریال عمدتاً در شهر پاریس می گذرد. داستان در یک “گذشته نامشخص” آغاز می شود که قبل از وقایع سریال Money Heist است. این سریال هم مانند نامش حول محور شخصیت برلین می چرخد ​​و او را در اوج و بهترین روزهایش نشان می دهد. در حال حاضر، او در تلاش است تا خارق‌العاده‌ترین دزدی دوران حرفه‌ای خود را به عنوان یک دزد انجام دهد و برای آن آماده می‌شود. او در این ماموریت می خواهد جواهراتی به ارزش 44 میلیون یورو را بدزدد. ماموریتی آنقدر بلندپروازانه که مانند یک رویا باقی می ماند. برای انجام این کار، او با 3 باند که قبلاً با آنها درگیر بوده همکاری می کند.

بخوانید  رکورد پلتفرم Steam را برای تعداد بازیکنان همزمان شکست دهید

از جنبه های مختلف می توان سریال برلین را مجموعه خوبی از دزدی ها دانست. ما گروه خوبی داریم، یک برنامه محکم تدوین شده است و یک رهبر جذاب در راس آن قرار دارد. همه چیز خوب پیش نمی رود و اعضای گروه باید راهی برای غلبه بر این موانع و مشکلات پیدا کنند. در نهایت، ما به خوبی برلین اصلی را که در سریال اصلی دیدیم، به یاد داریم. اگر اینجا شخصیت سالمی است و در اوج است; آنچه برای او مشکل ایجاد می کند، مشکلات عاطفی و عاشقانه است. البته دزدی محور داستان است، اما مانع اصلی عاشق شدن برلین با زنی است که کار را چندین برابر خطرناک‌تر می‌کند.

برلین قصد دارد سرقت بزرگی را در سری اسپین‌آف Money Heist انجام دهد

این ارتباط می تواند همه چیز را در کسری از ثانیه نابود کند. البته، برلین باید بداند که او چه کار می کند، اما به نظر می رسد که او چندان اهمیتی نمی دهد. که داستان سرقت را بسیار جالب تر از حد معمول می کند. دقیقا مشخص نیست که داستان این سریال چه زمانی اتفاق می افتد. تلفن های استفاده شده در این سری نشان می دهد که آنها می توانند بین 2000 و 2009 باشند. اما از سوی دیگر تجهیزات و فناوری های به کار رفته نشان می دهد که داستان شاید چند سال گذشته را به تصویر می کشد. در کل سریال برلین چیز جدیدی به ژانر heist اضافه نمی کند.

اما جذابیت پدرو آلونزو در نقش برلین، تماشای این پیش درآمد را هیجان انگیز و جذاب می کند. هم برای کسانی که سریال دزدی پول را تماشا می کنند و هم برای کسانی که بدون اطلاع وارد این سریال می شوند. به نظر من هنگام دیدن این سریال باید ارتباط آن با سریال Money Heist را به کلی فراموش کنید. زیرا تنها چیزی که این دو مجموعه را به هم متصل می کند، شخصیت برلین است. برلین که تفاوت هایی با برلین اصلی دارد و نام و ظاهر فیزیکی آن را یدک می کشد. البته، اینطور نیست که بتوان آن را وحشتناک نامید. زیرا به عنوان یک سریال مستقل، دیدنی و سرگرم کننده است.

بخوانید  بازسازی Silent Hill 2 به نسخه اصلی بازی وفادار خواهد بود

بازگشت راکل مورو در سریال برلین

اما اگر سعی کنید آن را تماشا کنید و فکر کنید که این یک نوع “چاپ پول” است، ممکن است بسیار بسیار ناامید شوید. منتقدان بر این باورند که خط داستانی جدید و شخصیت های جدید به هیچ وجه در حد استانداردهای سری Money Heist نیستند. اتفاق نمی افتد با وجود وسعت این پروژه و صحنه های زیبای پاریس، نتوانست جذابیت و هیجان سریال اصلی را داشته باشد. برخی حتی فکر می کردند که این مجموعه تنها 6.5 ساعت از وقت شما را به طور عمومی به سرقت برده است. شاید بتوان گفت این سری از دزدی ها بیش از دزدی پول، روابط عاطفی را توصیف می کند. متشکل از دزدانی که قادر به انجام یک سرقت بزرگ هستند اما نمی توانند از دزدی قلب خود جلوگیری کنند.

برخی از منتقدان نوشته اند که سریال برلین را سریالی با خط داستانی فوق العاده سطحی و پیچش های سبکی فراوان می دانند. وقتی ایده‌های بزرگی که پتانسیل زیادی دارند، اما داستان به آن‌ها نمی‌پردازد یا توسعه نمی‌دهد، واقعاً ناامیدکننده است. درست است که یکی از عناصر اصلی داستان، انسانی کردن ضدقهرمانان آن است. اما این نقطه قوت به بزرگترین نقطه ضعف او تبدیل می شود. یکی از هیجان‌های بزرگ سریال اصلی این بود که چگونه همه چیز ناگهان نابود می‌شود و با وجود برنامه‌ریزی‌های زیاد، داستان می‌تواند از این به آن سو برود. چگونه از اعضای گروه انتظار می رود که این رویدادها را در هر مرحله مدیریت کنند. اما در برلین چنین چیزی در این مقیاس نمی بینیم.


سریال هایی شبیه به سریال برلین

بازیگران اصلی سریال Money Heist

سریال دزدی پول

سریال برای سرقت پول

  • بازیگران: اورسولا کوربرو، آلوارو مورته و ایتسیار ایتونیو
  • سال انتشار: 2017 تا 2021
  • تعداد قسمت ها: 41

“سرقت کامل” برای انجام بزرگترین سرقت تاریخ، مردی مرموز به نام پروفسور گروهی متشکل از هشت دزد را استخدام می کند که در یک چیز مشترک هستند: هیچ یک از آنها چیزی برای از دست دادن ندارند. پنج ماه انزوا، حفظ هر قدم، هر جزئیات، هر احتمال، در یازده روز حبس در ضرابخانه ملی اسپانیا، در محاصره نیروهای پلیس و با ده ها گروگان در اختیار آنها، به اوج خود می رسد تا بفهمند که ماموریت انتحاری آنها چگونه بوده است. رانده؟ همه یا هیچ؟


بازیگران اصلی سریال Kaleidoscope در پوست رنگی

سریال کلیدوسکوپ

بخوانید  توسعه بازی بعدی توسط سازندگان Baldur's Gate 3 آغاز شده است

سریال زیبا

  • بازیگران: جانکارلو اسپوزیتو، روفوس سوول و پاز وگا
  • سال انتشار: 2023
  • تعداد قسمت ها: 9

سریال Zebabin حول بزرگترین دزدی می چرخد. در عین حال، انتقام، وفاداری و خیانتی را که او را احاطه کرده است به تصویر می کشد. این سریال بر اساس داستان واقعی از دست دادن هفتاد میلیارد دلار اوراق قرضه در مرکز شهر منهتن در طی طوفان سندی ساخته شده است. هر قسمت از این مجموعه عنوانی مرتبط با رنگ یا طیف رنگی خاص خود دارد. رنگی که به طور خاص به عنصر اصلی آن اتاق خاص مربوط می شود. داستان بیست و چهار سال قبل از سرقت شروع می شود و شش ماه بعد از سرقت ادامه دارد. این سریال داستان دوره ای 24 تا 25 ساله را روایت می کند و سبک آنتولوژی دارد.


دزدان از The Great Heist به سوراخی که ایجاد کردند نگاه می کنند

سریال دزدی بزرگ

سریال سرقت بزرگ

  • بازیگران: آندرس پارا، کریستین تاپان و مارسلا بنژومیا
  • سال انتشار: 2020
  • تعداد قسمت ها: 6

این مجموعه تلویزیونی داستان سرقت بانک مرکزی کلمبیا در اکتبر 1994 را دنبال می کند. سرقتی که به لطف آن سارقان با 33 میلیون دلار فرار کردند. “The Grand Theft” تصویری دراماتیک از یک رویداد واقعی را نشان می دهد. زیرا دقیقاً همین اتفاق در همان سال 94 افتاد و سارقان به بانک جمهوری واقع در وایدوپار دستبرد زدند. پروازی که بعدها با نام مستعار “پرواز قرن کلمبیا” شناخته شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر