نسخه بازسازی شده Metal Gear Solid 3 امسال منتشر می شود



طرفداران Metal Gear Solid برای بالا رفتن دوباره از این نردبان بسیار خطرناک در بازسازی بعدی Metal Gear Solid 3: Snake Eater، نیازی به صبر بیشتر ندارند. اگرچه تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اما انتظار می رود امسال عرضه شود.

این خبر از ویدئویی منتشر شده توسط مدیر این باشگاه منتشر شده است کانال یوتیوب پلی استیشن، جایی که این شرکت یک کلیپ دو دقیقه ای از برخی از بزرگترین بازی هایی را که امسال روی پلتفرم خود عرضه می شوند به اشتراک گذاشت. این ویدیو شامل بازی‌هایی بود که قبلاً برای سال 2024 تأیید شده بودند، مانند Like a Dragon: Infinite Wealth، Tekken 8، Helldivers II و غیره. با نزدیک شدن به پایان ویدیو، انتشار Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در اواخر امسال تایید شد.

در حال پخش: پلی استیشن 5 – تریلر رسمی “بازی های 2024 آینده”

نکته قابل توجه این است که کونامی، شرکت متال گیر، در مورد تاریخ انتشار نسخه جدید متال گیر اظهار نظری نکرده است. همچنین شایان ذکر است که این تنها بازی کونامی نیست که پنجره انتشار دارد. همین ویدیو همچنین تایید می کند که نسخه بازسازی شده Silent Hill 2 اواخر امسال منتشر خواهد شد.

در حالی که اطلاعات زیادی در مورد نسخه جدید متال گیر با عنوان Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در دست نیست، اما می دانیم که برخی از بازیگران اصلی را تا حدودی در اختیار خواهد داشت و بر روی رایانه های شخصی، PS5 و Xbox قابل پخش خواهد بود. سری X|S.

تحریریه مجله بازی یک گیمر