گری اولدمن می‌گوید بازی او در هری پاتر «متوسط» بود و سخت‌ترین صحنه فیلم‌برداری را فاش کرد



گری اولدمن بازیگر برنده اسکار در مجموعه فیلم های هری پاتر به عنوان سیریوس بلکو بازیگر نقش را به عنوان پدری بهتر از او می داند. اما اولدمن همه چیز سریال هری پاتر را دوست نداشت. اولدمن در پادکست Happy Sad Confused گفت که عملکرد او در این فیلم ها “متوسط” بود.

اولدمن گفت: “فکر می کنم کارم ضعیف است.” “نه، می‌کنم. شاید اگر مثل آلن کتاب‌ها را خوانده بودم [Rickman]اگر جلوتر می‌رفتم، اگر می‌دانستم چه چیزی در انتظارم است، صادقانه فکر می‌کنم که جور دیگری بازی می‌کردم.”

اولدمن اولین بازی خود را در نقش سیاه در زندانی آزکابان انجام داد. او دوباره این نقش را در جام آتش و سفارش ققنوس بازی کرد. طرفداران اغلب می گویند که اولدمن یک اجرای به یاد ماندنی ارائه کرد. اما خود اولدمن، نه برای هری پاتر و نه برای هیچ یک از آثار دیگرش، این موضوع را اینطور نمی بیند.

او اظهار داشت: «مثل هر چیزی است، اگر بنشینم و در چیزی به خودم نگاه کنم و بگویم «خدایا، من شگفت‌انگیز هستم»، روز بسیار غم‌انگیزی خواهد بود، زیرا می‌خواهی کار بعدی را بهتر کنی.»

همچنین در طول مصاحبه، اولدمن فاش کرد که به نظر او سخت ترین صحنه برای فیلمبرداری در مجموعه هری پاتر است. او گفت این صحنه از زندانی آزکابان بود که در کنار دریاچه یخ زده دراز کشیده بود و روحش از بدنش خارج شد. اولدمن گفت فیلمبرداری حدود یک هفته طول کشید و تمام مدت او فقط در آنجا دراز کشیده بود و خیلی سرد و ناراحت می شد. او گفت: «سخت‌ترین کاری که باید انجام می‌دادم این بود که کنار دریاچه‌ای یخ زده دراز بکشم.

بخوانید  انتشار اولین پوستر فیلم فلش به زودی اولین تریلر

اولدمن در سن 46 سالگی برای نقش سیاه انتخاب شد. در مقایسه با پروژه‌های قبلی‌اش، فیلم‌های هری پاتر به سفر کمتری نیاز داشتند و دستمزد بهتری دریافت می‌کردند و به اولدمن زمان و منابع برای تربیت فرزندانش می‌دادند.

اولدمن پیش از این در نمایش درو بریمور گفته بود: «خدایا برای هری پاتر سپاسگزارم». من به شما می گویم، هر دوی آنها – بتمن و هری پاتر – واقعاً من را نجات دادند، زیرا به این معنی بود که من می توانستم کمترین کار را با بیشترین مقدار پول انجام دهم و سپس به خانه بروم پیش بچه ها.

تحریریه مجله بازی یک گیمر