اعضای آمازون پرایم می توانند از 4 بازی رایگان در ژانویه 2024 لذت ببرند



برای شروع سال 2024، اعضای آمازون پرایم می توانند به یکی از آخرین روباه های روی زمین تبدیل شوند، با یک سیم کارت زنبورداری استراحت کنند، یا با چهار عنوان رایگان در مجموعه بازی های Prime از ژانویه، کمی تاریخچه آتاری را کاوش کنند. برای ادعای این تجربیات، مراحل معمول را دنبال کنید مرکز بازی پرایم.

علاوه بر این، آمازون بازی‌های جدید آمازون لونا را برای کشف در این ماه در همان مرکز دارد. کاتالوگ جدید عناوین رایگان مبتنی بر ابر برای اعضای Prime شامل Control: Ultimate Edition، Kitaria Fables، Wonder Boy: The Dragon's Trap، Young Souls، Trackmania و Fortnite است. همه اینها در حال حاضر موجود است.

در حال پخش: Endling – Extinction is Forever – تریلر تاریخ انتشار – Nintendo Switch

برنامه بازی پرایم برای ژانویه 2024

4 ژانویه

  • Endling – Extinction is Forever (برنامه بازی های آمازون)

11 ژانویه

18 ژانویه

  • Atari Mania (فروشگاه Epic Games)

25 ژانویه

  • Yars: Reloaded (فروشگاه Epic Games)

معاملات پرایم اکنون با شروع می شود پایان – انقراض ابدی استکه سال گذشته در بخش Game Beyond Entertainment برنده جایزه بفتا شد. این یک بازی سازگار با محیط زیست است که در آن بازیکنان به آخرین روباه مادر شناخته شده روی این سیاره تبدیل می شوند که تلاش می کند برای سه توله سگ خود خانه ای پیدا کند. Endling امروز به Prime Gaming اضافه شد.

مرحله بعدی این است آپیکو، شبیه سازی زنبورداری که در آن فرد پس از گذراندن مدتی در شهر به خانه روستایی خود باز می گردد. سپس آنها وظیفه مراقبت از جمعیت زنبورهای شهر و حتی پرورش حشرات را دارند. Apico همچنین بازی مشارکتی را برای کمک به مدیریت زنبور عسل ارائه می دهد و در 11 ژانویه اضافه می شود.

بعد از، شیدایی آتاری در 18 ژانویه در Prime Gaming عرضه خواهد شد. مجموعه بازی‌های کوچک به گذشته کتابخانه آتاری می‌پردازد و کلاسیک‌های قدیمی مانند Centipede، Pong و Yars' Revenge را با هم ترکیب می‌کند. که صحبت از آن شد، بازسازی انتقام یارس با عنوان یارس: بارگذاری مجدد–آتاری مانیا را دنبال خواهد کرد و در 25 ژانویه به Prime Gaming اضافه خواهد شد.

بخوانید  بهترین فیلم های مریل استریپ | ۲۰ اثر مهم + امتیاز IMDB

مثل همیشه، مشترکین جدید Prime می توانند برای یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه ثبت نام کنید. در همین حال، یک اشتراک یک ماهه برای دریافت چهار بازی فوق 15 دلار هزینه دارد که برای همیشه آنها را حفظ خواهید کرد. کاتالوگ آمازون لونا مبتنی بر ابر در حال چرخش است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر