انتشار اولین پوستر فیلم فلش به زودی اولین تریلر

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیوناولین پوستر رسمی فیلم The Flash منتشر شد. امروز برادران وارنر اولین پوستر این فیلم را منتشر کرد که فلش را با لوگوی بتمن در بالای سرش نشان می دهد که به اتفاقات فیلم در جهان های مختلف اشاره دارد. فیلم فلش قرار است اولین فیلم مستقل سریع ترین ابرقهرمان کمیک دی سی باشد که در چند ماه گذشته سر و صدای زیادی به پا کرده است و در زیر می توانید اولین پوستر فیلم فلش را مشاهده کنید:

اولین پوستر فیلم فلش

فیلم فلش در تاریخ 16 ژوئن 2023 (26 ژوئن 1402) اکران خواهد شد.

علاوه بر این، برادران وارنر. تایید کرد که اولین تریلر فیلم فلش در جریان سوپر بول که صبح دوشنبه به وقت ایران برگزار می شود پخش خواهد شد که قبلا فاش و منتشر شده بود و اکنون رسما تایید شده است. جیمز گان، رئیس استودیو دی سی اخیراً فیلم فلش را ستود و آن را یکی از بهترین فیلم های ابرقهرمانی سال های اخیر نامید. با وجود عوارض جانبی چند ماه گذشته، ازرا میلر در حال حاضر در حال گذراندن یک برنامه توانبخشی است و به ایفای نقش بری آلن با نام مستعار فلش ادامه خواهد داد.

اولین پوستر رسمی فیلم برادران وارنر. فلش را منتشر کرد، جایی که تاریخ انتشار اولین تریلر فیلم تایید و اعلام شد.

ازرا میلر، مایکل کیتون، بن افلک، ساشا کال، ستاد کلمونز، ماریبل وردو، ران لیوینگستون، ایان لو، سر مونیکا جکسون و رودی مانکوسواز جمله بازیگرانی هستند که حضورشان در فیلم فلش قطعی و اعلام شده است. اندی موچیاتی که قبلا فیلم It and It: Chapter 2 را کارگردانی کرده بود، فیلم فلش را بر اساس فیلمنامه ای از کریستینا هادسون مسئول است

بخوانید  کریس نولان و بازیگران اوپنهایمر را در ویدیوی پشت صحنه توضیح می دهند