چگونه یاد گرفتم که دیگر نگران نباشم و LFG سرنوشت 2 را دوست داشته باشم

در چند سال گذشته، گیمرهای رایانه شخصی یک کد تقلب کوچک با سرورهای اختصاصی LFG Discord داشته اند که به طرز شگفت انگیزی منظم و منظم اجرا می شوند. حتی پس از آن، شما همچنان با اجزای مختلف، مانند شناسه‌های Steam (رشته‌ای از اعداد طولانی مضحک) و پیش‌نیازهای خنده‌دار برای پست‌های LFG مواجه هستید که مانع از شرکت بسیاری از بازیکنان می‌شود. و در حالی که اگر به دنبال چالش‌های سطح Legend، Raid Seal یا اجرای بدون عیب هستید، این نوع الزامات منطقی هستند، اما برای اجرای گاه به گاه ضروری نیستند.

من به طرز حیله‌گرانه‌ای گمان می‌کردم که آن‌ها در بیان جزئیات تمام آمار و ارقام آسیب‌ها از من سخت‌کف‌تر هستند، اما با این حال، هنوز هم در طول حمله، حس خوبی وجود داشت. پس از چند شوخی – و با وجود از دست دادن برخی از جلسات به دلیل چند اشتباه احمقانه – احساس کردم بدبینی و عصبی بودنم از بین رفت. در زمانی که ما تانیکس را اعزام کردیم، یکی از بیگانگان LFG حتی لانچر موشک عجیب و غریب را از حمله دریافت کرد – لحظه ای بسیار خاص که همه ما از آنجایی که اولین باری بود که اسلحه را دریافت می کرد، تشویق می کردیم.

تقریباً هر هفته چیز جدیدی برای Destiny 2 به ارمغان می‌آورد، چه ضربات داستانی، چه فعالیت‌های جدید یا ترکیب‌های جدید جالبی از آیتم‌ها که به بازیکنان اجازه می‌دهد یکدیگر را در Crucible نابود کنند. Iron Banter نگاه هفتگی ما به آنچه در دنیای Destiny اتفاق می افتد و نگاهی به آنچه در سراسر منظومه شمسی چشم ما را جلب می کند است.

پاسخ واضح این است که جایگزین مسابقه با یک تیم منسجم از چهره های آشنا به سادگی تجربه بسیار لذت بخشی است. من به اندازه کافی خوش شانس بوده ام که در گذشته دوستان یا همتایان معمولی داشته باشم تا با آنها حمله کنم، حتی گاهی اوقات به طور منظم. اگر قبلاً با یک گروه کامل از هم تیمی ها بازی کرده اید، شانس موفقیت به طور چشمگیری افزایش می یابد. معلوم می شود که آشنایی کلید یک حمله موفق است. و متأسفانه، وقتی بازیکنانی را که قبلاً ندیده‌اید مخلوط می‌کنید، همه چیز از پنجره بیرون پرتاب می‌شود.

وقتی یک پست LFG این کار را انجام می دهد، همه چیز کمی ساده تر می شود نه نیاز به چت صوتی برای شروع، بدون نیاز به ارتباط معمولاً به این معنی است که فعالیتی که برای آن LFG انجام می‌دهید، نیاز کمتری دارد. به عنوان مثال، سیاه چال ها تایمر واضحی ندارند و Grandmaster Nightfalls بسیار قابل کنترل است. بسیاری از فعالیت های فصلی افسانه ای مانند Wellspring نیازی به تماس شفاهی یا هماهنگی ندارند. بنابراین در آن مواقع از اینکه LFG چقدر آسان و بدون درد است شگفت زده می‌شوم، و اگر لازم باشد در اواخر شب هنگام خواب دوستانم Pinnacle drops را پرورش دهم، سرور LFG Discord تنها چند کلیک با شما فاصله دارد. اما وقتی LFG گاهی اوقات می تواند بسیار بدون درد باشد، چرا بسیاری از ما از استفاده از LFG برای آن بیزاریم حملات?

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  Dune: Part Two از 4K Steelbook Edition در 14 می منتشر می شود

Destiny 2 با قابلیت پخش مجدد در اواخر بازی خود پیشرفت می کند. در Destiny اصلی، این حمله‌ها، فعالیت‌های شش‌نفره‌ای بود که صبر، هوش بازی، بارگذاری و ارتباطات تیمی شما را آزمایش می‌کرد. مانع برای حمله به حدی بالا بود که برای بسیاری از بازیکنان یک نقطه درد ناامیدکننده بود، و بسیاری در رسانه های اجتماعی ابراز تاسف می کردند که نمی توانند یکی را اجرا کنند. خوشبختانه، بازی پایانی اکنون کاملاً قوی و متنوع است، با گزینه های متعدد برای فعالیت های سه و شش نفره که می تواند هم هیجان انگیز و هم چالش برانگیز باشد.

این فوق العاده گویای این بود که همه ما از اینکه این حمله بسیار سرگرم کننده بود شگفت زده شدیم. همه ما داستان‌های ترسناک LFG را برای به اشتراک گذاشتن با یکدیگر داشتیم، که گواهی جالبی بود که نشان می‌دهد LFG چقدر تمایل به مکیدن دارد. اما من متعجب هستم که بگویم این بار اشتباه کردیم، و می خواهم بدانید که ممکن است همه چیز به خوبی پیش برود، به خصوص اگر به دلیل رزروهای مشابه در مورد LFG از حملات خودداری کرده باشید.

LFG به چند دلیل همیشه ترسناک و حتی ناامیدکننده بوده است. مشکل بزرگ این است که نمی‌دانیم چه کسی در آن طرف ایستگاه تحقیقاتی LFG است. اگر آنها بی ادب، بی کفایت یا بدتر از آن سمی باشند چه؟ متأسفانه، برخی از پایین ترین نقاط در بازی Destiny در طول حملات LFG بوده است، و تا به امروز من همیشه قبل از ارسال یک حمله LFG مکث می کنم.

بخوانید  اعلام تاریخ پخش اولین تریلر نتفلیکس کینگ کنگ

الان میدانم چرا این پیش نیازها توسط افرادی که در مسابقات LFG شرکت می کنند تعیین می شود، و برای جلوگیری از مشکلات رایجی است که بازیکنان هنگام درگیر شدن با بازیکنانی که ممکن است برای حمله آماده نباشند، با آن مواجه شوند. متأسفانه، این برای هر کسی که کمی زنگ زده است یا مهاجم هفتگی نیست، می تواند دلهره آور باشد. حتی به‌عنوان یک مهاجم مکرر، اعتراف می‌کنم که برای برخورد در برخی از حملاتی که ماه‌هاست به آن‌ها دست نزده‌ام (مانند آخرین آرزو) به نوشیدنی نیاز دارم. فروش برای قبیله یا گروه فعلی من سخت است زیرا حملات دیگر در این فصل مفیدتر یا مرتبط هستند – همه نمی خواهند حمله ای را اجرا کنند که اولین بار در Forsaken انجام شد، مگر اینکه شما به دنبال پیروزی خاصی باشید. بنابراین من معمولاً تحت الحمایه افرادی هستم که علاقه ای به کمک به من در یادگیری مجدد مکانیک ندارند، که باعث می شود از تلاش به طور کلی اجتناب کنم.

اخیراً در Destiny 2، از شانس استفاده کردم و حمله Deep Stone Crypt را با سه غریبه از طریق LFG اجرا کردم. این کمکی نمی کند که من بیش از حد به این مسائل فکر کنم و به راحتی مضطرب شوم، بنابراین می توانید دلیل دیگری را ببینید که چرا دوست دارم از پرداختن به این موضوع اجتناب کنم. با این حال، رویای پایان دادن به فرزندانم یا املاک دست سازم کافی بود تا دندان هایم را به هم فشار دهم و به LFG فرصت بدهم.

اگر می دانید، می دانید.
اگر می دانید، می دانید.

LFG یا «پیدا کردن باند» کاملاً دردناک است. این اساسا راهی برای بازیکنان برای تماس با دیگران برای هماهنگ کردن بازی از فعالیتی است که از خواستگاری پشتیبانی نمی کند، به این معنی که یافتن هم تیمی ها به عهده شماست. فرآیند غیررسمی LFG یک سیستم دشوار برای مدیریت بوده است، اما این به طی سالها راه طولانی را طی کرده است. در روزهای ابتدایی بازی Destiny 1، شما باید به یک Subreddit LFG می رفتید و سپس تعداد زیادی پیام PSN یا Xbox Live ارسال می کردید. بعداً، Destiny 2 با معرفی بازی‌های بی‌نظیر «Guided Games» تلاش کرد تا درد را کاهش دهد، اما متأسفانه به نظر می‌رسید که این ویژگی هرگز از بین نرفت و کاملاً فراموش شد.

بخوانید  نمایشگاه Lords Of The Fallen Tech نشان می دهد که Unreal Engine 5 چگونه آن را زنده می کند

تمام این فرآیند می تواند ترسناک و دردناک باشد، اما اگر در حصار هستید، اجازه دهید من شما را تشویق کنم که جهش ایمان را انجام دهید. من این کار را انجام دادم و پاداش گرفتم. من باید چند دوست جدید پیدا کنم تا به حباب سرنوشت کوچکم خوش آمد بگویم، و این واقعا خوشحالم می کند که بدانم این حمله ممکن است اولین بار با هم بودن ما باشد، اما مطمئنا آخرین ما نخواهد بود.

یکی از بازیکنان تیم ما به طور غیرطبیعی ساکت بود، اما خودش را به نقش هایی رساند که معمولاً نیازی به تماس ندارند. یک بازیکن دیگر بسیار پر سر و صدا بود اما به طرز باورنکردنی خوش اخلاق بود، حتی زمانی که ما چند تلاش را در برخوردهای اولیه از دست دادیم که معمولاً آنها را قفل می کردیم. بازیکن نهایی نیز بسیار مهربان بود و بینش عمیقی در مورد برخی از ساخت‌های حمله ارائه کرد.

با سیاه‌چال‌ها، Grandmaster Nightfalls، و تعداد بی‌شماری تعقیب‌های افسانه‌ای دیگر، تعداد بیشتری از بازیکنان این فرصت را دارند تا در پایان بازی و جوایزی که ارائه می‌کند شرکت کنند. برای بازیکنانی که تیم شش نفره ندارند همیشه آماده بازی هستند، و هر فعالیت آخر بازی امتیازات خاص خود را دارد، اما Raid واقعا بالاتر از همه است، مگر اینکه شما یک طرفدار PvP باشید. تنظیمات انجام شده در حملات در طول عمر Destiny 2، مانند معرفی Triumph Seals و Craftable Raid Weapons با امتیازات سازگار با قابلیت 3.0 (Incandescent، Repulsor Brace، Voltshot)، آن را قانع کننده تر می کند.

علی‌رغم این دلایل وسوسه‌انگیز برای وارد شدن به یک روال حمله مداوم، هنوز فضای خالی زیادی از مشارکت گسترده‌تر جامعه Destiny وجود دارد. باور کنید یا نه، به سختی می توانید پنج نگهبان دیگر را به دست آورید که همه شرایط را برآورده کنند: در سطح قدرت لازم، مایل به سرمایه گذاری چندین ساعته و حتی در وهله اول در دسترس هستند. بیشتر اوقات، مهاجمان امیدوار در رحمت افراد مخوف قرار می گیرند LFG.