توسعه بازی بعدی توسط سازندگان Baldur's Gate 3 آغاز شده است


Sven Wink، رئیس استودیوی Larian اعلام کرده است که در حال کار بر روی بازی بعدی خود است، اما به این زودی اطلاعاتی در مورد آن منتشر نخواهد شد.

استودیو Larian پس از انتشار Baldur's Gate 3 که یک موفقیت تجاری بود، مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. امروز به لطف موفقیت این استودیو، طرفداران مشتاقانه منتظر کار بعدی لارین هستند و به گفته چشمک پسررئیس و مدیر استودیو لاریان، پروژه بعدی زمان زیادی خواهد برد.

وینک در توییتی نوشت که به مدت چهار ماه روی پروژه بعدی خود کار کرده است و ایده های مختلفی را اضافه و حذف کرده است. او ادعا کرد که می داند قسمت اول پروژه چه خواهد بود و سپس در مورد کار خود و احتمال تغییرات در محتوای بازی صحبت کرد، اما Vink فرض می کند که بسیاری از اطلاعاتی که قبلاً در قسمت اول آموخته است مفید خواهد بود. در پروژه نهایی باقی بماند. وی در این زمینه اعلام کرد:

پس از چهار ماه آزمایش، حذف و اضافه کردن ایده‌های مختلف، بالاخره می‌دانم قسمت اول این پروژه چه خواهد بود. گمان می‌کنم وقتی این پروژه تمام شود، بسیاری از ایده‌های امروزی در آن باقی بمانند.» وی در ادامه اعلام کرد که لارین استودیو برای رونمایی و انتشار اطلاعات بیشتر در مورد پروژه بعدی خود به زمان زیادی نیاز دارد و گفت:

علاوه بر این، این توییت یک تیزر برای ارائه پروژه بعدی نیست. من فقط در مورد روند ساخت آن هیجان زده هستم، بنابراین بخشی از هیجان خود را با شما به اشتراک می گذارم. صحبت در مورد این پروژه زمان زیادی می برد.

بخوانید  امنیت در The Game Awards امسال تشدید شده است

با وجود اینکه تنها چند ماه از انتشار Balder's Gate 3 می گذرد، سوالات زیادی در مورد بازی بعدی Larin مطرح شده است. وینک در مورد بازی بعدی خود قبلاً بیان کرده بود که چگونه موفقیت Balder's Gate باعث شد تا در این کار “حدود من را بشکند”. در گذشته، او به توسعه بازی‌های کوچک‌تر ابراز علاقه کرده بود و همچنین تایید کرد که نسخه سوم Divinity: Original Sin در آینده ساخته خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر