بازسازی Silent Hill 2 به نسخه اصلی بازی وفادار خواهد بود

استودیو Blubber Team که در حال توسعه بازسازی Silent Hill 2 با همکاری کونامی است، در مصاحبه با DreadXP، اعلام کرد که طرفداران نگران تغییرات این بازسازی نسبت به نسخه اصلی نیستند. در همین رابطه، آنا جازینسکا، مدیر بازاریابی تیم Blubber گفت که این بازسازی به بازی اصلی Silent Hill 2 وفادار خواهد بود و برخی از جنبه‌های بازی را بهبود می‌بخشد که خیلی قدیمی نیستند.

Jazycenka ادامه داد که تیم Blubber رویکرد بسیار ایمن را برای ایجاد هر تغییری نسبت به نسخه اصلی اتخاذ می کند و گزینه هایی را در نظر می گیرد که تجربه کلی بازی را برای گیمرهای امروزی بهبود می بخشد. او در ادامه توضیح داد که برخی از جنبه‌های رویکرد کلی بازی به ترسناک ممکن است در طول زمان تغییر کرده باشد تا برای مخاطبان امروزی جذاب باشد. علاوه بر این، Jazynska تایید کرد که Blubber Team در حال رقابت با استودیوهای دیگر برای این پروژه است، و کونامی پس از درک تعهد و اشتیاق سازنده برای ساخت بازی، توسعه بازسازی Silent Hill 2 را واگذار کرد.

Pyramid Head در بازسازی Silent Hill 2

جزینسکی گفت: “هواداران قدیمی نباید نگران باشند که ما هدف اصلی را از دست می دهیم و این بازی را زنده می کنیم.” در حالی که به داستان اصلی وفادار مانده ایم، در حال بازسازی گیم پلی و به روز رسانی گرافیکی از ابتدا هستیم. یکی از تغییرات قابل مشاهده بزرگ، استفاده از دوربین روی شانه است که نه تنها چشم انداز چندین بخش نمادین سری را تغییر داد، بلکه به معنای بازنگری در سیستم جنگی نیز بود.

بخوانید  کارگردان جان ویک می گوید که فرنچایز بعد از فصل 4 استراحت می کند

تاکنون به جز تریلر معرفی Silent Hill 2 Remake، طرفداران ویدیو جدیدی از این بازی دریافت نکرده اند و تاریخ انتشار آن هنوز مشخص نشده است. این بازی قرار است بر روی کنسول پلی استیشن 5 و پلتفرم رایانه شخصی منتشر شود. با این حال، با توجه به پرونده ای که مایکروسافت به عنوان بخشی از دفاع خود در برابر FTC ارائه کرده است، به نظر می رسد این بازی روی کنسول های ایکس باکس در دسترس نخواهد بود.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

استودیو Blubber Team اعلام کرده است که بازسازی Silent Hill 2 به نسخه اصلی این بازی وفادار خواهد بود.