وین دیزل در تصویر جدید فیلم Fast and Furious 10 | اولین تریلر ماه آینده

وین دیزل، میشل رودریگز، جوردانا بروستر، سونگ کانگ، تایریز گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون، جیسون موموآ، بری لارسون، دانیلا ملکیور، آلن ریچسون، اسکات ایستوود، ریتا مورنو و کاردی بیاز جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fast X حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. لوئیس لتریرکارگردان فیلم The Incredible Hulk and Now You See Me فیلم Fast and Furious 10 را بر اساس فیلمنامه ای از جاستین لین و دن مزیونویسنده کتاب خشم تایتان ها است.

دیزل شراب دومینیک تورتو بازیگر وی تصویر جدیدی از فیلم Fast X منتشر کرد سپس از انتشار اولین تریلر این فیلم اکشن در ماه آینده خبر داد.

وین دیزل در نقش دومینیک تورتو در فیلم سریع و خشمگین 10

وین دیزل در پست جدید اینستاگرام خود تایید کرد که اولین تریلر فیلم Fast X ماه آینده منتشر خواهد شد، اما از ذکر تاریخ دقیق خودداری کرد. با این حال، می‌توان انتظار داشت که اولین تریلر Fast X در جریان Super Bowl امسال منتشر شود، زیرا اولین تریلرهای برخی از فیلم‌های Fast and Furious قبلاً در طول این بازی منتشر شده است. اکنون، با توجه به پست اخیر دیزل، می توان گفت که اولین تریلر این فیلم اکشن در جریان Super Bowl امسال نمایش داده خواهد شد.

هفته گذشته بود که وین دیزل با انتشار پستی در اینستاگرام این موضوع را تایید کرد کمتر از دو ماه دیگر اولین تریلر فیلم Fast and Furious 10 منتشر خواهد شد. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از فیلم Fast X منتشر شده است. وین دیزل به تازگی تصویر جدیدی از فیلم Fast and Furious 10 منتشر کرده است که در آن بازگشت دومینیک تورتو به چشم می خورد و در ادامه می توانید آن تصویر را مشاهده کنید:

بخوانید  یک‌ سوم بازیکنان ایکس باکس Deathloop بخش تمرینی بازی را تکمیل نکرده‌اند

فیلم Fast X در 19 می 2023 (29 می 1402) اکران خواهد شد. همچنین Fast and Furious 11 در دست ساخت است و این قسمت که پایان داستان سری اصلی است هنوز تاریخ انتشار ندارد. همچنین شایعاتی در مورد بازگشت گل گدوت، ژیزل یاشر در Fast and Furious 10 شنیده می شود، اما این شایعه هنوز تایید نشده است. گفته می شود که گدوت در یکی از نسخه های فیلم حضور داشته است، اما مشخص نیست که آیا نسخه نهایی و اکران فیلم همان نسخه هستند یا خیر.