قابلیت ادغام PlayStation Cloud Gaming با سرویس های استریم

کنترلر Dual Sense و رابط کاربری PS5

نظر شما در این باره چیست؟ سپس می توانید نظرات خود را با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

طبق پتنت جدید سونی، بار دیگر امکان ارائه خدمات بازی ابری پلی استیشن در سرویس‌های استریم مانند نتفلیکس و دستگاه‌هایی مانند Fire TV Stick وجود دارد. آورده شد

در سال 2021، هنگامی که اولین خبر ورود نتفلیکس به صنعت بازی منتشر شد، تصویری از اطلاعات بدست آمده توسط دیتامینرها از برنامه نتفلیکس در اینترنت ظاهر شد که Ghost of Tsushima و یک کنترلر. PS5 را در میان موارد پشتیبانی شده نشان می داد. . در آن زمان هیچ واکنشی نسبت به این خبر وجود نداشت، اما این پتنت توسط VeryAli Gaming کشف شد این یک بار دیگر نشان می دهد که ظاهرا سونی همچنان این ایده را در دستور کار دارد.

پتنت جدیدی که توسط سونی ثبت شده است نشان می دهد که این شرکت در حال بررسی ایده ادغام بازی های ابری در خدمات و تجهیزات استریم خود است. البته این سوال با پیشرفت هایی که در بازی های ابری انجام شده و همچنین اطلاعاتی که از طریق انبوه داده های اپلیکیشن نتفلیکس برای افزودن پشتیبانی از Dual Sense به دست آمده، چندان دور از ذهن نیست. در واقع، مدتی است که شایعات همکاری بین PlayStation Cloud Gaming و Netflix در رسانه ها منتشر شده است.

به این ترتیب، می‌توانیم در آینده از طریق سرویس‌های استریم مانند Netflix و تجهیزاتی مانند Fire TV Stick انتظار بازی‌های PlayStation را داشته باشیم.