اضافه شدن دو بازیگر دیگر به جارد لتو در فیلم ترون 3

والت دیزنی اخیرا دو بازیگر دیگر را برای ایفای نقش های اصلی انتخاب کرده است ترون: آرس جرد لتو و ایوان پیترز را استخدام کرد.

همچنین جسی ویگتو او مسئولیت نگارش پیش نویس نهایی فیلمنامه فیلم Tron 3 را بر عهده داشت. فیلمبرداری و تولید فیلم Tron: Ares در آگوست سال جاری در استودیویی در ونکوور کانادا آغاز خواهد شد. تاریخ انتشار Tron 3 هنوز مشخص نشده است.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیوندو بازیگر دیگر به جمع بازیگران فیلم Tron 3 اضافه شدند. هالیوود ریپورتر در ابتدا در دو خبر جداگانه اعلام کرد که گرتا لی بازیگر فیلم های «زندگی های گذشته»، «عروسک روسی، جمینی» و «نمایش صبحگاهی» به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است. ترون: آرس. به گفته THR، گرتا لی قرار است در Tron 3 به عنوان یک برنامه نویس بازی های ویدیویی بازی کند که اتفاقاً مدیرعامل یک شرکت فناوری نیز می باشد.

گرتا لی

جودی ترنر اسمیت

جرد لتو نقش آرس در ترون: آرس را به تصویر می‌کشد و هالیوود ریپورتر همچنین تایید کرده است که جف بریجز در نقش کوین فلین، گرت هدلاند در نقش سم فلین و اولیویا وایلد در نقش کورا نقش‌های خود را در ترون 3 بازی خواهند کرد. دزدان دریایی کارائیب: کارگردان مرده یواخیم. Running Men Tell No Tales و Maleficent: Mistress of Evil، رهبری Tron 3.

علاوه بر گرتا لی، هالیوود ریپورتر گزارش داد که جودی ترنر اسمیت که در آثاری چون Queen & Slim، After Yang، White Noise، Murder Mystery 2 و The Acolyte ایفای نقش کرده است، دیگر بازیگر جدیدی است که به آن اضافه شده است. بازیگران Tron 3. با این حال، هیچ اطلاعاتی در مورد نقش اسمیت منتشر نشده است. چند وقت پیش با خبر شدیم که ایوان پیترز بازیگر سریال Dahmer پس از توافق با والت دیزنی قرار است نقش شرور و نقش منفی فیلم Tron: Ares را بازی کند.

بخوانید  این Fallout 4 Realism Mod بازی را بسیار کوتاه‌تر و بقای غیرممکن می‌کند