این Fallout 4 Realism Mod بازی را بسیار کوتاه‌تر و بقای غیرممکن می‌کند

تصویر Fallout 4 از پسا آخرالزمان هسته ای تا حدی واقعی است – از این نظر که این جهنم روی زمین است – اما در دقایق ابتدایی ناهماهنگی هایی وجود دارد که نیل دگراس تایسون یک روز میدانی را با آنها داشته باشد. مددرها این حفره‌های طرح را برطرف کردند، بنابراین اکنون می‌توانید بازی جدیدی از Fallout 4 را شروع کنید و اثر آرماگدون هسته‌ای را با شکوه مخرب آن تجربه کنید. پس از این انتظار نداشته باشید که از یک مرز جدید دیدن کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

ساخته شده توسط UnrealSeptim در NexusMods (از طریق گیمر روی کامپیوتر)، حالت واقعی تر Intro تضمین می کند که شخصیت شما به اندازه کافی زنده نمی ماند تا 210 سال طول بکشد.

در اخبار کمتر افسرده کننده Fallout، کار بر روی مجموعه تلویزیونی Fallout آمازون ادامه دارد. Fallout 5 در حال حاضر در حال توسعه است، اگرچه برای مدتی از خزانه های Bethesda حذف نخواهد شد و حتی یک شوتر Fallout 2 به سبک Doom وجود دارد که می توانید همین الان دانلود کنید.

همانطور که علم ثابت کرده است، اگر یک بمب اتمی منفجر شود، زمان بسیار بدی خواهید داشت، زیرا بسته به اینکه در شعاع انفجار کجا هستید، احتمال زیادی وجود دارد که در اثر گرما تبخیر شوید، در اثر نور کور شوید، یا وقتی اندام هایتان شروع به خاموش شدن می کنند، به سرعت تسلیم بیماری شدید تشعشع می شوید.

بخوانید  اولین بازی بسیار خوب آواتار 2 در باکس آفیس جهانی

“آیا واقعاً باید باور کنیم که شخصیت ما دقیقاً همزمان با پرتاب بمب وارد خزانه شده است؟ و همچنین باید باور کنیم که فقط چند فوت زیر زمین کاراکتر ما را کاملاً در برابر No. Nukes در امان نگه می دارد.” یادداشت های UnrealSeptim را بخوانید.