استودیوی Firesprite سونی را با هدف تبدیل شدن به یک تیم قدرتمند و خلاق به مکان بزرگتری منتقل کرد


استودیوی Firesprite سونی در تلاش برای گسترش فعالیت های خود و تبدیل شدن به یک تیم قدرتمند و خلاق به مکان جدیدی نقل مکان کرده است.

به نظر می رسد استودیو Firesprite که در سال 2021 توسط پلی استیشن خریداری شد، انتظار عملکرد فوق العاده ای از آن برای انجام پروژه های آتی دارد و تصمیم گرفته است که مقیاس فعالیت های خود را برای رسیدن به این اهداف گسترش دهد.

در همین راستا، Firesprite اخیراً اعلام کرد که تیم خود را به یک استودیوی جدید در لیورپول منتقل می کند تا به تحقق دیدگاه خود برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده قدرتمند و خلاق در خانواده پلی استیشن کمک کند. این سازنده در ادامه توضیح داد که فضای استودیوی جدید بر اساس عناصر کلیدی توسعه یعنی “همکاری و فراگیر بودن” است و برای پشتیبانی بهتر از مدل کاری جدید تیم در دو شکل فعالیت های از راه دور و اداری طراحی شده است. تیم Firesprite همچنین تأیید کرد که آنها در حال حاضر بیش از 250 کارمند دارند.

ساختمان جدید استودیو سونی Fireesprite

اولین پروژه این استودیو پس از خرید توسط سونی Horizon Call of the Mountain بود که در ماه فوریه برای PlayStation VR2 منتشر شد. با این حال هیچ اطلاعات رسمی در مورد برنامه های آینده این استودیو اعلام نشده است. بر اساس اسناد لو رفته پلی استیشن، آگهی‌های شغلی گذشته Firesprite نشان می‌دهد که این تیم بر روی یک بازی ترسناک بقای داستان محور و AAA به نام Heartbreak کار می‌کند. این بازی ظاهرا با Unreal Engine 5 تولید شده و برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، برخی اطلاعات فاش شده حاکی از توسعه راه اندازی مجدد سری Twisted Metal توسط این استودیو است.

بخوانید  تاریخ پخش قسمت های باقی مانده از فصل دوم انیمیشن Invincible اعلام شد

می توانید نظرات خود را در مورد اخبار با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر