احتمال عرضه کنسول جدید نینتندو در سه ماهه اول سال 2024


گزارش جدیدی از عرضه کنسول جدید نینتندو در سه ماهه اول سال 2024 خبر داده است.

نینتندو سوییچ به فروش خود ادامه می دهد و گیمرها همیشه علاقه مند به کشف بازی های ویدیویی در این پلتفرم هستند. با این حال با ورود به هفتمین سال عرضه سوییچ، باید منتظر معرفی نسل جدید کنسول های نینتندو باشیم. گزارش‌های آژانس‌های خبری و افشاگران هنوز ادعا می‌کنند که کنسول جدید نینتندو در تاریخ نامعلومی از سال 2024 عرضه می‌شود. در همین حال، یک سایت سرمایه‌گذاری چینی به نام MoneyDJ اخیراً ادعا کرد که جانشین سوییچ در سه ماهه اول سال 2024 منتشر خواهد شد.

در این گزارش آمده است که سازنده قاب فلزی Hongzhun انتظار دارد درآمد در نیمه دوم سال جاری افزایش یابد که بخشی از آن به دلیل رشد تجارت نینتندو به دلیل عرضه کنسول جدید در سه ماهه اول سال 2024 است.

متاسفانه در این گزارش به طور دقیق ذکر نشده است که این کنسول جدید در کدام سه ماهه اول سال یا سه ماهه اول سال مالی عرضه می شود. با این حال، طبق اعلام قبلی Furukawa، نینتندو هیچ برنامه ای برای راه اندازی پلتفرم جدید در سال مالی 23/24 ندارد. سال مالی 2023/2024 در 31 مارس 2024 (12 آوریل 1403) به پایان می رسد.

در اوایل سال 2023، گزارش ها حاکی از آن بود که نینتندو برای ساخت یک کنسول جدید با تامین کنندگان وارد مذاکره شده است. مدت کوتاهی پس از انتشار این گزارش، رابرت وو، رئیس شارپ، از ساخت صفحه نمایش LCD برای کنسول مورد انتظار خبر داد.

بخوانید  هستی‌شناسی بازی‌های ویدئویی: شبیه‌سازی تخیلات

گزارش های دیگر ادعا کردند که در پشت صحنه، نینتندو سخت در حال کار بر روی کنسول جدید است. با این حال، این کنسول تا اوایل بهار 2024 منتشر نخواهد شد. یکی دیگر از افشاگران اخیراً اعلام کرده است که یک استودیوی اسپانیایی به تازگی کیت توسعه کنسول جدید را از نینتندو دریافت کرده است.

در پایان بد نیست به این نکته اشاره کنیم که هیچ یک از موارد ذکر شده در این خبر تایید نشده و هنوز نمی توان با قاطعیت در مورد مواردی مانند تاریخ عرضه کنسول جدید نینتندو صحبت کرد. برای دریافت اطلاعات دقیق و رسمی باید در آینده منتظر بمانیم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر