نمایش گیم پلی و محیط های مختلف در فیلم بازسازی Super Mario RPG


نینتندو تصاویر جدیدی از بازی Super Mario RPG Remake منتشر کرده است که بخش هایی از گیم پلی و محیط های مختلف را به نمایش می گذارد.

اگرچه بسیاری از طرفداران سری Super Mario انتظار بازسازی بازی Super Mario RPG را نداشتند، نینتندو با توسعه این بازسازی پیش می رود و قرار است تا چند ماه دیگر در اختیار گیمرها قرار گیرد. در تریلر رونمایی از این بازسازی، شاهد تلاش سازندگان برای ارائه بازسازی وفادارانه نسخه اصلی بودیم که جلوه های بصری آن به روز شده است. اکنون نینتندو تصاویر جدیدی از نسخه بازسازی شده بازی Super Mario RPG را در دسترس قرار داده است که در آن می‌توانیم نگاهی به بخش‌های جدید بازی بیندازیم.

تصاویر منتشر شده در وب سایت رسمی نینتندو ژاپن، طیف گسترده ای از فعالیت های بازی را برای بازیکنان به نمایش می گذارد. اگرچه مبارزه مهم‌ترین بخش گیم‌پلی است، اما بازیکنان می‌توانند به فعالیت‌های جانبی مختلفی خارج از نبردها، از جمله مینی‌بازی‌های سرگرم‌کننده بپردازند. به نظر می رسد این مینی گیم ها تنوع مناسبی دارند. از آن جمله می توان به گاری سواری و پریدن در آسمان، سوار شدن بر پشت یوشی و پریدن از روی بشکه های شناور در رودخانه اشاره کرد. همچنین در میان تصاویر می توان مناطق و شخصیت های مختلف سریال را مشاهده کرد.

بازی Super Mario RPG Remake قرار است در تاریخ 17 نوامبر سال جاری برای نینتندو سوییچ منتشر شود. چیهیرو فوجیوکا، کارگردان نسخه اصلی هیچ نقشی در توسعه بازسازی ندارد. اما نینتندو از یوکو شیموموراآهنگساز اصلی به توسعه بازسازی کمک کرد.

بخوانید  مصاحبه فیل اسپنسر؛ از بازی Redfall و خرید اکتیویژن بلیزارد تا رقابت با سونی و نینتندو

نظر شما در مورد آخرین اخبار بازی Super Mario RPG چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر