حق اختراع جدید سونی به راهنمایی در زمان واقعی هنگام تجربه بازی ها اشاره دارد


سونی اختراع جدیدی را با موضوع راهنمایی بازیکنان در زمان تجربه بازی توسط کارشناسان ثبت کرده است.

در حالی که برخی از پتنت های این شرکت ممکن است مورد علاقه گیمرها نباشد، مانند تبلیغات درون بازی یا روش های استفاده از NFT، برخی دیگر ایده های جالبی دارند که اجرای آنها در آینده می تواند بسیار جالب باشد. سونی اخیرا اختراع جدیدی را ثبت کرده است که می توانیم آن را در دسته دوم قرار دهیم.

این پتنت به روشی برای ارائه کمک بلادرنگ به گیمرها در طول تجربه بازی اشاره دارد که به موجب آن افراد می توانند در هر نقطه از بازی که متوقف می شوند از چندین متخصص کمک بگیرند. همانطور که در قسمت توضیحات این پتنت گفته شد، در صورتی که بازیکن خود را در چنین شرایطی گیر بیاورد، می تواند با استفاده از این روش با کارشناسان ارتباط برقرار کرده و از آنها برای پیشرفت بهتر در بازی کمک بخواهد. متخصص برای پاسخگویی در دسترس نیست، فیلم ها و نکات گیم پلی برای بازیکن نمایش داده می شود.

به طور خلاصه، این ایده جدید از سونی به بازیکنان این امکان را می دهد که بدون نیاز به استفاده از دستگاه دیگری و در زمان واقعی در حین تجربه بازی از دیگران مشاوره دریافت کنند. سونی اخیرا ایده های مشابهی را اجرا کرده است که به عنوان مثال می توان به مکانیزم های راهنمای پلی استیشن 5 اشاره کرد. کنسول. پس باید منتظر ماند و دید که برنامه این شرکت ژاپنی برای گسترش این حوزه از فعالیت های خود چیست.

بخوانید  رفع بیش از 40 باگ در آخرین آپدیت بازی Horizon Forbidden West

لازم به ذکر است که در روند عادی پتنت، این اقدام جدید سونی، اجرای نهایی قابلیت مذکور در آینده نخواهد بود. حق اختراع حتی ممکن است فقط برای محافظت از یک شرکت در برابر ایده های جدید آن باشد. تنها زمان نشان خواهد داد که این پتنت جدید چقدر مفید خواهد بود.

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با ما در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر