رفع بیش از 40 باگ در آخرین آپدیت بازی Horizon Forbidden West

به روز رسانی 1.23 شماره بازی Horizon Forbidden West اکنون در دسترس بازیکنان است.

سایر رفع اشکالات در کوئست ها، فعالیت های دنیای بازی، داستان های جانبی، ماشین ها، سلاح ها و مهارت ها و موارد دیگر اعمال شده است. علاوه بر این، بخشی از این آپدیت بر روی بهبود عملکرد فنی بازی متمرکز شده است.جزئیات کامل این آپدیت در منبع خبر قابل مشاهده است.

Horizon Forbidden West هم اکنون برای پلتفرم های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس است.لازم به ذکر است که بسته الحاقی Burning Shores در انحصار کنسول PS5 می باشد.

ماه گذشته بود که بسته الحاقی Burning Shores برای این بازی منتشر شد، جایی که الوی به ویرانه های لس آنجلس سفر می کند تا اطلاعاتی در مورد نژاد اجدادی باستانی که در بازی با آن جنگیده بود به دست آورد. این DLC به دلیل وجود انتخاب داستان با هجمه نظرات منفی گروه خاصی از افراد در وب سایت متاکریتیک مواجه شد. متاکریتیک همچنین درباره اظهارنظرهای توهین آمیز و توهین آمیز گفت: ما در حال حاضر در حال توسعه فرآیند و ابزارهای خود برای اعمال محدودیت های شدیدتر در ماه های آینده هستیم.

شماره اخیراً به روز شده Horizon Forbidden West نسخه 1.23 منتشر شده است و این به روز رسانی شامل بیش از 40 رفع اشکال برای بازی پایه و بسته الحاقی Burning Shores است. یک راه حل مهم مشکلی است که بازیکنان را از سوار شدن به کوه پرواز در نقاط مرزی خاص بین مناطق غرب ممنوعه و سواحل سوزان باز می دارد.

بخوانید  ابرقدرت فضایی در حال ظهور؛ چین و وعده پیروزی در مسابقه فضایی جدید
تحریریه مجله بازی یک گیمر