کریستوفر نولان: هیچ صحنه اوپنهایمر حاوی CGI نیست


کریستوفر نولان در مصاحبه ای با Collider Media اعلام کرد که هیچ صحنه ای از فیلم اوپنهایمر با جلوه های ویژه کامپیوتری ساخته نشده است.

کریستوفر نولان او به دلیل قانون سخت‌گیرانه‌اش برای استفاده حداقلی از جلوه‌های ویژه رایانه‌ای در خلق آثار شناخته می‌شود و این رویکرد در اوپنهایمر یونیورسال پیکچرز به اوج خود می‌رسد. این کارگردان مشهور اخیرا در مصاحبه ای که به رسانه Collider داده شده، اعلام کرده است که هیچ صحنه ای از فیلم اوپنهایمر با جلوه های ویژه کامپیوتری ساخته نشده است. بدون شک، بازسازی آزمایش هسته ای ترینیتی بدون استفاده از CGI شگفت انگیز و ارزشمند است.

بنی صفدیکارگردان فیلم جواهرات تراش نخورده اوپنهایمر را تماشا کرد و آن را بهترین فیلم کریستوفر نولان نامید. بنی صفدی در پست جدید اینستاگرام خود گفت: «این فیلم را فقط دیدم و با اطمینان می توان گفت که اوپنهایمر بهترین فیلم کریس است. همه چیز در مورد این فیلم به بهترین شکل ممکن کار می کند.» این بیوگرافی در 21 جولای اکران خواهد شد.

نولان به اوپنهایمر

کریستوفر نولان نویسنده و کارگردان فیلم اوپنهایمر است. این اولین فیلم او برای یونیورسال پس از ترک برادران وارنر است. و انتشار Tenet. فیلم اوپنهایمر بر اساس کتاب برنده جایزه پولیتزر پرومتئوس آمریکایی: پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر جی رابرت اوپنهایمر) نوشتن کای برد و مارتین جی. شروین مرحوم تمام شد.

کیلیان مورفی، رابرت داونی جونیور.، مت دیمون، امیلی بلانت، فلورانس پوگ، رامی مالک، بنی صفدی، جاش هارتنت، دین دیهان، جک کواید، متیو مودین، آلدن ارنرایش، دیوید کرامهولتز، کنت برانا، داوود داسمالچیان، دیلن آرنولد، اولی هاسکی است، جیسون کلارک، جیمز دارسی، مایکل آنگارانو، گای برنت، دنی دوفراری، هریسون گیلبرتن، اما دومان، گری اولدمن، ماتیاس شوایگوفر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم اوپنهایمر به ایفای نقش می پردازند.

بخوانید  رزومه سریع Xbox-Style برای Minecraft روی رایانه شخصی

در خلاصه داستان فیلم اوپنهایمر آمده است: “این فیلم ماجراهای یک فیزیکدان نظری به نام جی را شرح می دهد. رابرت اوپنهایمر، رئیس آزمایشگاه لوس آلاموس را دنبال می کند که در طول جنگ جهانی دوم در تولید اولین بمب اتمی در پروژه منهتن نقش داشت. . چارلز روآن از اطلس اینترتینمنت، کریس نولان و اما توماس آنها به عنوان تهیه کننده این فیلم زندگینامه ای کار کردند و کمپانی یونیورسال پخش جهانی آن را بر عهده دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر